• بسته بندی اثاثیه

  • حمل بار و بسته بندی کاملا حرفه ای اثاثیه منزل و شرکت و جهیزیه و ... با نیروی آموزش دیده و کاملا حرفه ای

  • بیمه بار و حمل بار به صورت ضمانتی

  • دارای مجوز اتحادیه و دفتر رسمی

بسته بندی اثاثیه

بسته بندی اثاثیه منزل؛ تنها راه نجات اثاثیه از آسیب دیدن

افراد زیادی هر ساله به علت تغییر محل سکونت خود نیاز به باربری پیدا می‌کنند. یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین مراحل هر جابجایی، بسته بندی اثاثیه است. اسباب کشی به تنهایی یک کار طاقت‌فرسا و سخت به‌شمار می‌آید. برای جابجایی، شما نیازمند جمع‌آوری و سپس بسته بندی اثاثیه منزل خود به‌منظور صدمه نرسیدن به آن‌ها هستید. به همین دلیل برخی از شرکت‌های باربری خدمات بسته بندی وسایل منزل را نیز ارائه می‌دهند.

با توجه به حجم بالای وسایل هر خانه و متفاوت بودن میزان استحکام هر وسیله، بسته بندی آن‌ها کار بسیار دشواری به‌نظر می‌آید. بسته بندی اثاث منزل به علت اهمیت چگونگی بسته بندی نیز کاردشواری به‌شمار می‌آید. در این مطلب سعی شده با معرفی انواع روش‌های بسته بندی، شما را در بسته ‌بندی اثاثیه منزل خود کمک کنیم.

بسته بندی اثاثیه منزل

چرا باید اثاثیه منزل را بسته بندی کنیم؟

همانطورکه اشاره شد اثاث کشی یک کار بسیار سخت است و در صورتی که هر یک از مراحل این کار به درستی پیش نرود می‌تواند باعث ضررهای بزرگ و کوچکی به اشخاص شود. تمامی مراحل حمل بار باید با برنامه‌ریزی و دقت صورت گیرد تا در کمترین زمان و با کم‌ترین هزینه پایان یابد. اگر تا به حال باربری کرده باشید می‌دانید یک یا چند وسیله از وسایل خانه شما دچار آسیب و یا شکستگی شده است. علت این اتفاق چیزی جز عدم بسته بندی مناسب اثاث منزل به روش اصولی شما نیست و می‌توانستید با بسته بندی مناسب وسایل خانه خود از این قبیل اتفاق‌ها جلوگیری کنید.
بسته بندی اثاث منزل برای ایمن‌سازی و جلوگیری از آسیب به وسایل صورت می‌گیرد. در بسته بندی اثاثیه منزل، هر وسیله با بسته بندی مناسب پوشانده می‌شود و هرگونه خطری که ممکن است در جابجایی وسیله سلامت آن را تهدید کند، رفع می‌گردد.

بسته بندی اثاث شامل چه مواردی می‌شود؟

شما باید تقریبا نسبت به بسته بندی تمامی وسایلی که می‌خواهید در اسباب کشی جابجا کنید اطمینان حاصل کنید. برخلاف باور عموم خیلی از وسایل محکم و بزرگ نیز در هنگام اثاث کشی دچار آسیب می‌شوند. برخی از وسایل نیز شاید در ظاهر بر اثر ضربه دچار مشکل نشوند اما ممکن است از داخل آن‌ها دچار آسیب شوند. در ادامه به نحوه بسته بندی اثاثیه منزل اشاره می‌شود.

بسته بندی وسایل

بسته بندی ظروف شکستنی

تقریبا تمامی افراد نسبت به بسته بندی ظروف شکستنی خود اقدام می‌کنند. اما بسته بندی ظروف شکستنی نیز نیازمند دقت و اطلاعات کافی است. برای بسته بندی اثاثیه منزل مثل ظروف شکستنی می‌توانید آن‌ها را در جعبه‌های خود آن ظرف یا جعبه‌های های مخصوص و محک ظروف شکستنی قرار داده و اطراف جعبه را با حوله و یا پارچه ضخیم بپوشانید.

خود ظروف شکستنی را نیز می‌توانید با پیچیدن لا‌بلای پارچه، لباس، روزنامه باطله و یا پلاستیک‌های حباب دار از شکستن و آسیب دور نگه دارید. توجه داشته باشید که جعبه مورد استفاده باید از استحکام کافی برخوردار بوده تا وقتی ظروف سنگین در آن قرار داده شد، دچار گسستگی نشود. برای بهبود استحکام جعبه‌های خود می‌توانید اطراف آن‌ها را با چسب نواری پهن پوشانده تا در صورت سنگینی دچار مشکل پارگی و بازشدن نشوند. در صورتی که بسته بندی اثاثیه منزل برای شما سخت است ما می‌توانیم با بهترین و جدیدترین ابزارهای بسته بندی، بسته بندی اثاث منزل شما را انجام دهیم.

بسته بندی لوازم صوتی و تصویری

یکی از حساس‌ترین و البته پرریسک‌ترین اثاثیه منزل برای جابجایی وسایل صوتی و تصویری مانند تلویزیون و کامپیوتر هستند. پیشنهاد می‌شود برای جابجایی این وسایل آن‌ها را درون جعبه‌های خود قرار داده و درون آن‌ها را با اسفنج‌های مخصوص پر نمود. همچنین پیشنهاد می‌شود که برای این وسایل، مخصوصا تلویزیون و مانیتور که از حساسیت زیادی برخوردار هستند، جعبه‌های مخصوص جابجایی لوازم صوتی و تصویری را خریداری کنید. این جعبه‌ها درون خود دارای اسفنج‌های مخصوص نگهدارنده هستند و از فشار زیاد به قسمت‌های حساس وسایل صوتی و تصویری جلوگیری می‌کنند.
اگر بسته بندی اثاثیه منزل مثل لوازم صوتی و تصویری برای شما دشوار است و نمی‌توانید با دقت لازم این وسایل حساس را بسته بندی کنید می‌توانید بسته بندی اثاثیه منزل خود را به ما بسپارید تا با بهترین ابزارهای بسته بندی نسبت به بسته بندی اثاث منزل شما اقدام کنیم.

بسته بندی اسباب منزل

بسته بندی کمدها

به علت بزرگی کمدها جابجایی آن‌ها دشوار است و هنگام جابجایی آن‌ها به علت سنگینی، افراد ممکن است دچار اشتباه شده و اطراف کمد را زخمی کنند. برای بسته بندی کمدها پیشنهاد می‌شود که ابتدا کشو‌ها و محتویات آن‌ها را خالی کنید و سپس بر روی هر یک از کشوها یک چسب نواری پهن بزنید. حال گوشه‌های کمد را با پلاستیک‌های حباب‌‌دار پوشانده چرا که به علت بزرگی کمدها افرادی که در حال جابجایی این وسیله هستند به اطراف و گوشه‌های آن آسیب می‌رسانند.
اگر پلاستیک حباب‌دار نداشتید می‌توانید با روزنامه باطله و یا پلاستیک ساده نیز این کار را انجام دهید. بعد از این مرحله نسبت به پوشاندن گوشه‌های کمد با مقوای ضخیم اقدام کنید. برای نگه‌داشتن مقوا برروی کمد می‌توانید از چسب نواری پهن استفاده کنید. توجه داشته باشید که چسب نواری نباید مسیقما به روی سطوح چوبی چسبانده شود زیرا ممکن است به رنگ آن آسیب برساند. در صورتی که بسته بندی کمد منزل برای شما سخت است ما می‌‎توانیم با استفاده از جدیدترین ابزارهای بسته بندی اثاثیه منزل و اتکا به سابقه خود در این زمینه، بسته بندی اثاثیه منزل شما را انجام دهیم.

بسته بندی تابلوها، آثار هنری و تزئینی

آثار دکوری و تابلوها یکی از گران‌ترین وسایل خانه به‌شمار می‌آیند و جابجایی آن‌ها مستلزم یک مراقبت ویژه است. علاوه بر گرانی این وسایل، آن‌ها جزو دسته حساس‌تر وسایل نیز به‌شمار می‌آیند چرا که از ظرافت خاصی برخوردار هستند. برای بسته بندی تابلوها و آثار دکوری استفاده از حوله یا مقواهای بسیار محکم توصیه می‌شود. شما می‌توانید با قرار دادن تابلوها و یا آثار هنری در بین حوله یا یک مقوای محکم و سپس قرار دادن هر یک از آن‌ها درون یک جعبه جداگانه از سلامت آن‌ها در حین جابجایی اطمینان حاصل کنید.
اگر وسایل تزئینی خانه شما کوچک هستند نیازی نیست هریک از آن‌ها را درون یک جعبه جدا قرار دهید. می‌توانید وسایل تزئینی کوچک را درون روزنامه باطله بپیچید و سپس همه آن‌ها را باهم درون یک جعبه قرار دهید. اگر پروسه بسته بندی اثاث برای شما دشوار است، می‌توانید انجام این کار مهم را به ما بسپارید تا با بروزترین روش‌های بسته بندی، نسبت به بسته بندی اثاثیه منزل شما اقدام کنیم.

بسته بندی و حمل اثاث

بسته بندی مبلمان و نگرانی از کثیف شدن پارچه آن

مبلمان خانه به‌علت آسیب‌پذیر بودن پارچه‌های آن در برابر کثیفی و سیاه شدن از وسایل مهم در بسته بندی اثاث منزل به‌شمار می‌آید. برای بسته بندی مناسب مبلمان شما می‌توانید در ابتدا روی پارچه آن را با ملحفه‌ بپوشانید و سپس ملحفه‌ها را با بند یا طناب به مبل ببندید. اگر مبلمان شما برای مراقبت بهتر در خانه از روکش پارچه‌ای برخوردار است پیشنهاد می‌شود از آن‌ها برای محافظت از مبلمان خود در هنگام حمل اثاثیه منزل استفاده کنید.
اگر بدنه مبلمان شما چوبی است و ممکن است مانند کمدها در هنگام جابجایی ضربه خورده و آسیب ببیند، شما می‌توانید با پوشاندن قسمت‌های چوبی با مقوا، روزنامه باطله و پلاستیک حباب‌دار از آسیب رسیدن به قسمت‌های چوبی مبل خود جلوگیری کنید. در صورتی که بسته بندی مبلمان برای شما امکان‌پذیر نیست می‌توانید بسته بندی اثاثیه منزل مخصوصا مبلمان خود را به ما بسپارید تا ما با بهترین ابزارهای بسته بندی اثاث منزل نسبت به بسته بندی اثاثیه منزل شما اقدام نماییم.

بسته بندی سرویس خواب

در هر خانه حداقل یک سرویس خواب وجود دارد و در صورتی که جمعیت افراد خانواده بیشتر باشد این تعداد بیشتر هم می‌شود. مهم‌ترین قسمت بسته بندی سرویس خواب، تشک خواب آن است که به علت اهمیت نظافت آن، باید در تمامی مراحل اسباب کشی تمیز بماند. برای این کار باید تشک را پارچه‌ای بزرگ پوشانده و یا از یک ملحفه برای پوشاندن پشت و روی آن استفاده کنید. در صورتی که بسته بندی سرویس خواب خود را به ما بسپارید، تیم ما با استفاده از ابزار بسته بندی مناسب نسبت به بسته بندی وسایل سرویس خواب شما اقدام می‌کند.

بعد از بسته بندی تشک نوبت به بسته بندی وسایل چوبی اتاق خواب مانند تخت می‌رسد. برای بسته بندی وسایل چوبی سرویس خواب می‌توانید مانند بسته بندی کمد و مبلمان عمل کنید. اگر سرویس خواب شما از هم جدا می‌شود و قابلیت جداسازی دارد پیشنهاد می‌شود قبل از بسته بندی اثاث منزل خود نسبت به انجام آن اقدام نمایید. جداسازی این وسایل از هم باعث می‌شود که جابجایی آن آسان‌تر و احتمال صدمه جدی به آن کاهش یابد.

وسایل بزرگ آشپزخانه در زمان بسته بندی اثاثیه منزل

می‌توان گفت که گران‌ترین وسایل خانه در آشپزخانه قرار دارند و افراد اهمیت خیلی زیادی به نحوه جابجایی وسایل آشپزخانه و مراقبت از آن‌ها می‌دهند. وسایل آشپزخانه علاوه ‌بر گران‌ بودن، از ابعاد بزرگی هم برخوردار هستند و جابجایی آن‌ها به علت وزن زیاد و ابعاد بزرگ می‌تواند بسیار پرریسک باشد.
به علت سختی جابجایی این نوع وسایل، پیشنهاد نمی‌شود که وسایل آشپزخانه را درون جعبه‌های خود آن‌ها قرار داد چرا که در کار افرادی که می‌خواهند آن را حمل کنند سختی به‌وجود می‌آورد. برای بسته بندی اثاث آشپزخانه پیشنهاد می‌شود که اطراف و گوشه‌های آن‌ها را با پلاستیک حباب‌دار و یا مقواهای ضخیم بپوشانید. اگر خواستید از پلاستیک حباب‌دار و یا پلاستیک ساده استفاده کنید، پیشنهاد می‌شود چندین لایه از آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید.
توجه داشته باشید که بسته بندی نامناسب وسایل آشپزخانه می‌تواند حمل آن‌ها را برای افراد دشوار سازد. در صورتی که می‌خواهید وسایل شما از بسته بندی مناسبی برخوردار باشند و با ابزارهای مناسب بسته بندی شود کافی است تا بسته بندی اثاثیه منزل خود را به ما بسپارید.

بسته بندی جهیزیه

بسته بندی گیاهان و گلدان‌ها

اگر در خانه از گیاهانی با گلدان بزرگ نگهداری می‌کنید باید بگوییم که گلدان‌های بزرگ بسته بندی به‌خصوصی ندارند و برای جابجایی باید به صورت کامل و بدون محافظت خاصی جابجا شوند. اما اگر در خانه از گیاهانی مراقبت می‌کنید که در گلدان‌های کوچک هستند پیشنهاد می‌شود که آن‌ها را درون یک جعبه بزرگ و محکم قرار دهید و سپس یک چوب را درون جعبه به صورت عمود بگذارید.
حال یک پلاستیک سیاه را برروی جعبه بکشید و آن را به زیر جعبه با چسب نواری محکم کنید. چوب به عنوان ستون عمل کرده و نمی‌گذارد که به برگ گیاهان آسیبی برسد. توجه کنید که پلاستیک باید دارای منافذی باشد تا گیاه نفس بکشد و همچنین ارتفاع چوب باید از بلندترین گیاه داخل جعبه کمی بیش‌تر باشد.

بسته بندی فرش‌ها، از آسان‌ترین مراحل بسته بندی اثاثیه منزل

فرش‌ها به علت نحوه جمع‌آوری آن‌ها دچار مشکلات زیادی در هنگام جابحایی نمی‌شوند اما اگر وسیله جابجایی سرپوشیده نباشد و یا در هنگام جابجایی مایعی روی آن بریزد ممکن است حسابی کثیف شوند. پیشنهاد می‌شود برای بسته بندی فرش‌ها قبل از لوله کردن، یک پارچه را به صورت دولا برروی ریشه فرش قرار دهید و سپس آن را لوله نمایید.
در مرحله آخر اگر پلاستیک یا پارچه بزرگ داشتید برای اطمینان دور فرش بپیچید. با توجه به این که بسته بندی فرش بسیار دشوار است شما می‌توانید بسته بندی فرش‌های خود را به ما بسپارید تا ما با مناسب‌ترین روش‌ها و ابزارهای بسته بندی اثاث منزل به شما کمک کنیم.

بسته بندی لباس‌های خانه

یکی از سخت‌ترین قسمت‌های اسباب کشی، جمع‌آوری و بسته بندی اثاثیه منزل، جمع‌کردن لباس‌ها است. لباس‌ها به علت تعداد و حجم بالا، افراد را دچار مشکلات زیادی در هنگام بسته بندی می‌کنند. برای بسته بندی مناسب لباس پیشنهاد می‌شود لباس‌هایی که قابلیت تا کردن دارند را در کوچکترین ابعاد ممکن تا کنید و در درون جعبه‌های مناسب قرار دهید. همچنین می‌توانید آن‌ها را بعد از تا کردن درون کمدها و کشوها قرار داده و سپس درب کمدها و کشوها را با چسب نواری پهن محکم کنید.
علاوه بر موارد ذکر شده شما می‌توانید لباس‌ها را بعد از تا کردن درون چمدان‌های خود قرار داده و به صورت مناسب جابجا کنید. دسته دیگر لباس‌ها، لباس‌هایی هستند که بر اثر تا شدن دچار آسیب می‌شوند. برای بسته بندی این دسته از لباس‌ها یا باید آن‌ها را پس از آویزان کردن به چوب‌لباسی درون کاورهای پلاستیکی قرار داده و سپس لباس‌ها را داخل یک چمدان بزرگ و یا یک جعبه با سایز مناسب قرار دهیم.

در زمان بسته بندی اثاثیه منزل با ویترین شیشه‌ای چکار کنیم؟

ویترین یکی از حساس‌ترین و آسیب‌پذیرترین وسایل منزل به‌شمار می‌آید. ویترین‌ها عموما به علت شیشه‌ای بودن نیازمند مراقبت زیاد در هنگام جابجایی هستند. برای بسته بندی ویترین‌ها پیشنهاد می‌شود آن‌ها را با پلاستیک حباب‌دار بپوشانید. توصیه می‌شود که حداقل از سه لایه پلاستیک حباب‌دار برای پوشاندن ویترین استفاده کنید. اگر شما لازم بدانید ما می‌توانیم با جدیدترین ابزارهای بسته‌بندی و سابقه بالای خود در این زمینه نسبت به بسته بندی اثاث منزل شما اقدام کنیم.

بسته بندی لباس

بسته بندی لوستر، یکی از دشوارترین بسته بندی‌ها

لوسترها به علت داشتن قطعات تزئینی زیاد نیازمند بسته بندی مناسبی هستند. برای بسته بندی مناسب لوسترها پیشنهاد می‌شود که در ابتدا تمام قطعات تزئینی لوستر از آن جدا شود و سپس هرکدام داخل یک پلاستیک حباب‌دار و یا روزنامه باطله پیچیده و درون جعبه مقوایی ضخیم قرار داده شوند.
خود لوستر نیز باید با استفاده از پلاستیک حباب‌دار یا روزنامه باطله پوشانده شود و با چسب نواری محکم شود. در صورت موجود بودن جعبه با ابعاد لوستر پیشنهاد می‎شود آن را درون جعبه‌ای محکم قرار دهید. در مرحله آخر نیز باید لامپ‌های لوستر به صورت جداگانه داخل جعبه‌های خود قرار گیرند.
اگر جعبه‌های لامپ در دسترس نبود می‌توانید هر یک از آن‌ها را با روزنامه یا فوم اسفنجی پوشانده و همه را داخل یک جعبه محکم قرار دهید. در صورتی که بسته بندی اثاثیه منزل و لوستر برای شما دشوار است، تیم ما می‌تواند با بهترین امکانات بسته بندی اثاث به شما برای بسته بندی اثاثیه منزل کمک کند.

لوازم مورد نیاز برای بسته بندی اثاث منزل

همانطور که اشاره شد برای بسته بندی اثاثیه منزل شما نیازمند وسایل مناسب هستید. استفاده از این وسایل به شما کمک می‌کند تا بسته بندی اثاث منزل خود را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانید. در ادامه برخی از وسایل مورد نیاز برای بسته بندی اثاثیه منزل را برای شما لیست کرده‌ایم:

• جعبه‌های ضخیم و محکم: جعبه یا کارتن‌های مناسب بسته بندی اثاثیه منزل از مهم‌ترین وسیله‌های یک بسته بندی مناسب به‌شمار می‌آیند. می‌توانید آن‌ها را از تمامی سوپرمارکت‌ها و یا جعبه فروشی‌ها تهیه کنید
• نخ و طناب: برای بستن و محکم کردن برخی از وسایل مانند ملحفه‌های روی مبل کاربرد زیادی دارد
• چسب نواری پهن مخصوص کارتن: از چسب نواری پهن برای محکم‌کاری جعبه‌ها و چسباندن پلاستیک‌های حباب‌دار استفاده می‌شود
• ملحفه: ملحفه برای پوشاندن مبلمان و ریشه فرش‌ها کاربرد دارد
• پلاستیک حباب‌دار: یکی دیگر از لوازم مهم بسته بندی اثاثیه منزل پلاستیک حباب‌دار است. از این وسیله برای بسته بندی وسایل شیشه‌ای مانند ویترین و درب اجاق گاز استفاده می‌شود. برای تهیه آن می‌توانید به ابزارفروشی‌ها و یا پلاستیک فروشی‌ها مراجعه کنید
• پلاستیک‌ ضخیم : در مواردی که نمی‌توان از پلاستیک حباب‌دار استفاده کرد، از پلاستیک با ضخامت بالا استفاده می‌کنیم. همچنین از پلاستیک ضخیم برای پوشاندن وسایل در صورت سرپوشیده نبودن وسیله جابجایی نیز استفاده می‌شود
• گونی پلاستیکی: از گونی پلاستیکی برای قرار دادن وسایلی که نیاز به یک پوشش دارند استفاده می‌شود. گونی‌های پلاستیکی را می‌توان از ابزارفروشی‌ها تهیه کرد
• ماژیک: از ماژیک برای نشانه‌گذاری استفاده می‌شود. ماژیک را می‌توان از سوپرمارکت‌ها و فروشندگان لوازم تحریر تهیه کرد
• روزنامه باطله: از روزنامه باطله برای پوشاندن ظروف حساس و شکستنی استفاده می‌شود. می‌توانید آن‌ها را از کیوسک‌های مطبوعاتی تهیه کنید
• فوم اسفنجی نرم: کاربرد مشابهی با روزنامه باطله و پلاستیک حباب‌دار دارد
• سلفون: برای پوشاندن وسایلی که نیاز به محافظت از رنگ آن‌ها وجود دارد

بدون خرید لوازم، بسته بندی کنید

اگر خرید تمام لوازم بالا برای شما دشوار است، می‌توانید بسته بندی اثاثیه منزل خود را به ما بسپارید تا ما با بهترین و جدیدترین وسایل نسبت به بسته بندی اثاث منزل شما اقدام کنید. تیم ما از باکیفیت‌ترین لوازم بسته بندی اثاثیه منزل استفاده می‌کند.

بسته بندی لوازم

چگونه به اسباب کشی خود نظم دهیم؟

یکی از مشکلاتی که بعد از اسباب کشی‌ افراد را دچار سردگمی و مشکل می‌کند، نامنظمی وسایل جابجا شده از محل سکونت قدیمی به محل سکونت جدید است. افراد پس از اسباب کشی با حجم زیادی از جعبه و پلاستیک‌ها مواجه می‌شوند که از محتوای درون آن‌ها بی‌خبر هستند. همچنین مشخص نیست کدام جعبه‌ها باید در کدام قسمت از خانه تخلیه شوند.
یکی از نکاتی که در هنگام بسته بندی اثاثیه منزل باید به آن توجه کرد، نشانه‌گذاری و علامت‌زدن جعبه‌های اثاثیه منزل است. بعد از بسته بندی هر یک از وسایل، اگر داخل جعبه قرار گرفته بودند، باید برروی جعبه‌ها با ماژیکی که جوهر آن پاک نمی‌شود نام وسایل داخل جعبه و محل مناسب تخلیه جعبه نوشته شود. اگر تعداد وسایل داخل جعبه زیاد است و شما نمی‌توانید همه آن‌ها را لیست کنید، پیشنهاد می‌شود که در یک کاغذ لیست وسایل را یادداشت کرده و در درون جعبه قرار دهید.
استفاده از شرکت‌های بسته بندی مانند تیم ما این امکان را به شما می‌دهد که بسته بندی اثاثیه منزل شما به بهترین شکل ممکن و با بروزترین ابزارهای بسته بندی اثاث منزل صورت گیرد و با نشانه‌گذاری وسایل بسته بندی شده از سردرگمی بعد از تخلیه بار رهایی پیدا کنید.

نشانه‌گذاری وسایل منزل

همانطور که اشاره شد باید برای نظم بخشیدن به فرایند اسباب کشی در حین بسته بندی اثاثیه منزل آن‌ها باید نشانه‌گذاری شوند. علاوه بر نوشتن نام و محل تخلیه وسایل، باید برای هر یک از وسایل یک نشانه درباره آسیب‌پذیری آن نیز مشخص شود. در ادامه ما برای شما جدولی آماده کردیم که میزان آسیب‌پذیری وسایل در هنگام جابجایی را مشخص می‌کند.

شماره نام وسیله میزان آسیب‌پذیری برچسب مناسب
۱ یخچال بالا شکستنی
۲ اجاق گاز متوسط احتیاط شود
۳ تخت خواب متوسط احتیاط شود
۴ لوستر بالا شکستنی
۵ تلویزیون بالا شکستنی
۶ کامپیوتر بالا شکستنی
۷ ماشین ظرفشویی بالا شکستنی
۸ کمد متوسط احتیاط شود
۹ ظروف آشپزخانه بالا شکستنی
۱۰ لباس‌ها پایین نیازی نیست
۱۱ مبلمان متوسط احتیاط شود
۱۲ فرش‌ها پایین نیازی نیست
۱۳ گیاهان پایین نیازی نیست
۱۴ وسایل تزئینی بالا شکستنی
۱۵ آثار هنری بالا شکستنی

بسته بندی و حمل بار

بسته بندی اثاثیه منزل؛ کاری دشوار که باید به کاردان سپرده شود

تمام نکات بسته بندی اثاثیه منزل در این مطلب بررسی و بیان شد. با توجه با نکات گفته شده و هزینه بالای تهیه لوازم و البته ریسک بالای جابجایی وسایل پیشنهاد می‌شود بسته بندی اثاث منزل خود را به کارشناسان و متخصصان این حوزه بسپارید. تیم ما با تجربه بسیار بالا در بسته بندی اثاثیه منزل و همچنین بهره‌گیری از ابزار جدید و مناسب بسته بندی اثاث منزل می‌تواند شما را در این امر مهم به بهترین شکل کمک کند.

بهترین روش و بهترین انتخاب استفاده از خدمات بسته بندی باربری تهران است.استاد بار با استفاده از متد و روش های نوین وسایل و لوازم شما را بسته بندی می کند.

شعبات مختلف حمل اثاثیه و بسته بندی باربری تهران

اتوبار تهران برای تسهیل در خدمت رسانی به مشتریان،در صورت تماس از نزدیکترین شعبه نیرو خدماتی را برای شمال ارسال میکند.باربری شمال تهرانباربری غرب تهرانباربری شرق تهرانباربری مرکز تهرانباربری کرج.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02191691106

تماس بگیرید (کلیک کنید)