• حمل اثاثیه منزل

  • حمل بار و بسته بندی کاملا حرفه ای اثاثیه منزل و شرکت و جهیزیه و ... با نیروی آموزش دیده وکاملا حرفه ای

  • بیمه بار و حمل بار به صورت ضمانتی

  • دارای مجوز اتحادیه و دفتر رسمی

حمل اثاثیه

حمل اثاثیه منزل کاری استرس‌زا و طاقت‌فرسا

هر کاری اگر طبق اصولی مشخص انجام شود، باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه خواهد شد. حمل اثاثیه منزل از کارهای طاقت‌فرسا است که هرکس قطعا در زندگی با آن مواجه خواهد شد. برای اینکه حمل اثاثیه منزل را به بهترین شکل پیش ببرید، نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارید و برای اینکه امر باربری راحت‌تر انجام شود، باید از خدمات شرکت‌های ‌حرفه‌ای حمل اثاثیه منزل استفاده کنید. این شرکت‌ها با به‌کارگیری بهترین روش‌های ‌حمل اثاثیه، وسایل شما را در کم‌ترین زمان ممکن جابجا می‌‌‌‌کنند، طوری که آسیبی به وسایل باارزش شما وارد نشود.

حمل اثاثیه منزل تهران

انتخاب یک شرکت حمل اثاثیه باکیفیت

انتخاب یک شرکت حمل اثاثیه حرفه‌ای موضوعی بسیار مهم است. شما باید از همان ابتدای کار، یک شرکت حمل اثاثیه منزل مناسب را انتخاب کنید. این شرکت‌ها ضمن بازدیدی که از منزل شما به عمل بیاورند، سوال‌هایی ‌‌را به‌صورت تلفنی یا حضوری از شما خواهند پرسید و در مورد دسته‌بندی اثاثیه منزل و انتخاب بهترین روش‌های ‌حمل اثاثیه منزل شما را راهنمایی می‌‌‌‌کنند. استاد بار به عنوان یکی از مراکز پیشرفته حمل اثاثیه منزل تهران با بهره‌مندی از تیمی از متخصصان حرفه‌ای می‌‌‌‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

انتخاب یک شرکت حمل اثاثیه منزل می‌‌‌‌تواند تجربه خوبی را برای شما رقم بزند یا اینکه برعکس کاملا شما را به دردسر بیندازد، بنابراین باید به اندازه کافی در این مورد تحقیق کنید تا بعدا با مشکل مواجه نشده و پشیمان نشوید. هرچه قدر قبل از سفارش، برای تحقیق وقت بگذارید، بعدا کمتر دچار دردسر خواهید.

مطمئن شوید شرکت حمل اثاثیه منزل مجوزهای قانونی را داشته باشد. برخی از این شرکت‌ها تنها یک وانت‌بار دارند و در قبال پولی که می‌‌‌‌گیرند خدمات ضعیفی ارائه می‌‌‌‌دهند. برخی از آن‌ها که فاقد تخصص لازم هستند، چندین هفته پیش از حمل اسباب درخواست پرداخت دارند و وسایلی که بسته‌بندی نشده‌اند، جابجا نمی‌کنند. توصیه ما این است به جزئیاتی از این دست توجه داشته باشید تا با مشکل خاصی در حین اثاث کشی روبرو نشوید رضایت مشتری اولویت اول شرکت حمل اثاثیه منزل استاد بار به شمار می‌‌‌‌آید. خدمات استاد بار از جمله خدمات باکیفیت جابجایی اثاثیه است و لیست کامل خدمات ارائه‌شده به مشتریان معین شده است و شما می‌‌‌‌توانید در وب‌سایت شرکت، از شرایط همکاری با ما نیز مطلع شوید.

مزایای ‌استفاده از شرکت‌های ‌حمل اثاثیه منزل

شرکت‌های ‌ارائه‌دهنده خدمات حمل اثاثیه منزل از تخصص بالایی در زمینه جابجایی اثاثیه برخوردارند. معمولا اگر کار اسباب کشی توسط افراد فاقد تخصص انجام شود، به وسایل شما آسیب وارد خواهد شد. بنابراین، بسته‌بندی مناسب و به‌کارگیری افراد متخصص در این زمینه می‌‌‌‌تواند از آسیب‌دیدگی وسایل منزل جلوگیری کند. یکی دیگر از ویژگی‌های ‌این قبیل شرکت‌ها استفاده از وسایل نقلیه مناسب برای حمل اثاثیه است. استاد بار، از جمله حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های حمل اسباب منزل به شمار می‌‌‌‌آید که می‌‌‌‌تواند شما را در این زمینه کمک کند. در ادامه به مزیت‌های ‌مهم استفاده از خدمات شرکت‌های ‌تخصصی اتوبار تهران اشاره می‌‌‌‌کنیم:

  • استفاده از وسایل نقلیه مناسب برای حمل اثاثیه منزل
  • به‌کارگیری افراد متخصص
  • استفاده از رانندگان باصلاحیت حین حمل اثاثیه
  • بسته‌بندی درست وسایل و جلوگیری از آسیب‌دیدگی به آن‌ها
  • استفاده از فوم و پتو در مورد وسایل شکستنی
  • به‌کارگیری کارتن‌های ‌مناسب
  • چیدمان درست وسایل در وسیله نقلیه
  • ارائه بیمه‌نامه و بارنامه رایگان

حمل اسباب

برای اثاث‌کشی چه کارهایی باید انجام دهیم؟

جابجایی به یک خانه جدید می‌‌‌‌تواند کاری استرس‌زا و طاقت‌فرسا باشد. اما به بهره‌مندی از بهترین روش‌ها و کمک گرفتن از شرکت‌های اتوبار می‌‌‌‌توان تا حدودی از سختی‌های ‌آن کم کرد. شما می‌‌‌‌توانید با استفاده از خدمات ویژه استادبار از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های ‌حمل اثاثیه منزل تهران، از خسارت‌های ‌احتمالی به وسایل خانگی خود جلوگیری کنید.

در مورد اثاث‌کشی بین‌شهری، حساسیت کار بیشتر از حالت معمول است و انجام اصولی کار و به کار بردن لوازم بسته‌بندی مناسب امری ضروری است. از این رو استفاده از خدمات شرکت‌های ‌حمل بار تهران به شهرستان که تخصص لازم را در این زمینه دارند، توصیه می‌‌‌‌شود. همچنین در جابجایی وسایل سنگین از جمله وسایل الکترونیکی مانند یخچال لازم است نکات خاصی رعایت شود که کارکنان استاد بار، شرکت ما این نکات را به‌دقت رعایت خواهند کرد.

حمل اثاثیه منزل

مراحل و تجهیزات لازم برای اثاث‌کشی

برای انجام حمل بار، آنچه از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار است دسته‌بندی وسایل است. در این کار بهتر است وسایلی که امکان دارد به آن‌ها خراش وارد شود، با روکش‌های ‌نایلونی یا آلومینیومی بسته‌بندی شوند. البته عموم افراد از کارتن به دلیل سبکی و در دسترس بودن آن برای بسته‌بندی این نوع وسایل استفاده می‌‌‌‌کنند. در هنگام بسته‌بندی بهتر است هر وسیله را عددگذاری کنید و عددهای مختص به هر وسیله را در یک لیست وارد کنید. این کار باعث می‌‌‌‌شود که وسایل منزل هنگام حمل اثاثیه و تخلیه از وسیله نقلیه گم نشود. همچنین در مرحله اول وسایل سبک را جابجا کنید که به این منظور می‌‌‌‌توان از کامیون یا وانت‌بار استفاده کرد.

روش حمل وسایل سنگین منزل

در صورت استفاده از خدمات شرکت‌های ‌حمل اثاثیه منزل، هزینه‌های ‌شما به‌طور چشمگیری کاهش پیدا می‌‌‌‌کند و همچنین در وقت شما صرفه‌جویی خواهد شد. در مورد لوازم سنگین به خصوص از نوع الکترونیکی آن، به دلیل قیمت بالایی که دارند، حمل آن‌ها مستلزم استفاده از نیروهای ماهر است. شرکت استاد بار با بهره‌مندی از ماهرترین نیروها یکی از بهترین شرکت‌های نقل و انتقال بار به شمار می‌‌‌‌آید که می‌‌‌‌تواند شما را در این زمینه کمک کند.

حمل اسباب منزل

همچنین در جابجایی وسایل سنگین باید نکات مهمی از جمله در بسته‌بندی و انتقال به کامیون رعایت شود. کامیون‌داران قبل از حرکت، لوازم سنگین را با تسمه یا طناب به دیواره‌های ‌کامیون سفت می‌‌‌‌کنند. همچنین با گذاشتن یک تخته در زیر لوازم سنگین از حرکت آن حین جابجایی وسیله نقلیه جلوگیری می‌‌‌‌کنند. کیفیت وسیله نقلیه و رعایت سرعت آن نیز از دیگر نکات قابل‌توجه در حین حمل لوازم منزل است که شرکت ما این نکات را قطعا مد نظر قرار می‌‌‌‌دهد.

در مرحله بعد کارگران یخچال و سایر لوازم سنگین را درست و اصولی حمل می‌‌‌‌کنند تا هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نشود. برای این کار بهتر است از آسانسور استفاده شود، ولی در مواردی پله‌های ‌چندنفره هم به این منظور به کار می‌‌‌‌رود. سپس اثاثیه طبق لیست دلخواه شما جابجا می‌‌‌‌شوند و کار حمل اثاثیه به پایان می‌‌‌‌رسد. در جابجایی وسایل سنگین منزل باید نکات خاصی را رعایت کرد که در این زمینه می‌‌‌‌توانید از خدمات استاد بار، از بهترین شرکت‌های ‌حمل اثاثیه منزل تهران بهره‌مند شوید.

مراحل اثاث‌کشی منزل
مرحله اول جابجایی وسایل سبک با کامیون یا وانت‌بار
مرحله دوم جابجایی وسایل سنگین مانند یخچال و مبلمان
مرحله سوم جابجایی اثاثیه خاص طبق لیست دلخواه شما

هزینه اثاث‌کشی

گاهی رعایت نکردن یک سری نکات خاص و حمل اثاثیه منزل توسط افراد فاقد تخصص‌های ‌لازم، باعث وارد آمدن خسارت‌های ‌زیادی و در مواردی جبران‌ناپذیر خواهد شد. از این رو پیشنهاد می‌‌‌‌کنیم برای پیشگیری از خسارت‌های ‌مالی و آسیب‌های ‌جسمی ناشی از اسباب‌کشی منزل، از خدمات باکیفیت‌ترین شرکت‌ باربری استفاده کنید. ما با مقرون‌به‌صرفه‌ترین هزینه، بهترین کیفیت را به شما ارائه می‌‌‌‌دهیم.

حمل اثاثیه در حالت معمول به کمک ۴ تا ۵ نفر انجام می‌‌‌‌شود. در حالی که نیروهای ماهر در شرکت ما گاهی این کار را دونفره به انجام می‌‌‌‌رسانند. به این ترتیب می‌‌‌‌توانید با صرف پایین‌ترین هزینه این کار سخت و استرس‌زا را به ما بسپارید و هیچ نگرانی‌ای از بابت آسیب‌دیدگی وسایل منزل خود نداشته باشید.

حمل اثاث منزل

نکات مهم بسته‌بندی و حمل اثاثیه منزل

کار اثاث کشی، استرس‌زا و درعین‌حال سخت است. اما رعایت یک سری از نکات می‌تواند تا حدودی از سختی آن کم کند.

زمان دقیق نقل و انتقال را تعیین کنید

حداقل یک ماه قبل از اثاث‌کشی، مقدمات کار را فراهم کنید. ابتدا باید شرکت حمل اثاثیه مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ مایه افتخار ما خواهد بود استاد بار انتخاب شما به این منظور باشد. پس شما این امکان را پیدا خواهید کرد برنامه‌ریزی دقیقی در این مورد داشته باشید.

اسباب کشی را طبق برنامه پیش ببرید

همه کارهایی که قرار است طی باربری انجام دهید مرور کنید و آن‌ها را اولویت‌بندی کنید. برای مثال، روز اول برنامه را به تماس با شرکت حمل اثاثیه منزل اختصاص دهید؛ روز دوم را به مرتب‌سازی وسایل انباری و کمدها؛ روز سوم را به خرید جعبه و همین‌طور کارهای خود را برنامه‌ریزی کنید تا دچار بی‌نظمی و استرس نشوید.

جابجایی اثاثیه

تهیه یک لیست کامل از تمام اثاثیه منزل

در ابتدای اسباب‌کشی باید لیستی کامل از اثاثیه منزل خود تهیه کنید. برای این کار می‌‌‌‌توانید از نرم‌افزار اکسل هم استفاده کنید یا اینکه با همان قلم و کاغذ و لیست اثاثیه منزل را یادداشت کنید. بعد از تهیه لیست، وسایل را دسته‌بندی کنید. این فهرست به شما کمک می‌‌‌‌کند که در هنگام بسته‌بندی اثاثیه ، کارها منظم‌تر و سریع‌تر انجام شود و همچنین برای هر دسته از وسایل از بهترین روش را استفاده کنید.

از شر وسایل دورانداختنی خلاص شوید!

در هنگام تهیه لیست حتما متوجه وسایل دورانداختنی هم خواهید شد. توصیه ما این است که برای راحت‌تر شدن جابجایی، این وسایل را حتما درصورتی‌که بی‌استفاده هستند، دور بیندازید. البته یک سری از وسایل ممکن است به درد فرد دیگری بخورد. برای مثال، کتاب‌هایی ‌‌که فکر می‌‌‌‌کنید دیگر نمی‌خواهید به فرد دیگری هدیه بدهید. البته در این بین می‌‌‌‌توانید یک سری از وسایل بی‌استفاده را برای فروش کنار بگذارید. برای اینکه از شر وسایل دورانداختنی خلاص شوید یا اینکه برخی از آن‌ها را بفروشید، همچنین می‌‌‌‌توانید از مشاوره استاد بار به عنوان شرکتی به‌روز در زمینه خدمات حمل اثاثیه منزل تهران در این زمینه استفاده کنید.

انتقال اسباب منزل

پیدا کردن جعبه وسایل الکترونیکی

وسایل الکترونیکی وسایل حساسی هستند، پس بهترین راه برای حمل آن‌ها استفاده از جعبه‌های ‌اصلی‌شان است. باید ببینید که جعبه وسایل الکترونیکی خود را کجا گذاشته‌اید؛ در انباری یا خرپشته؟ اگر آن‌ها را پیدا نکردید، پلاستیک‌های ‌حباب‌دار ضربه‌گیر را هم به لیست خرید لوازم موردنیاز خود اضافه کنید. این پلاستیک‌ها برای محافظت از تلویزیون و دیگر وسایل الکترونیکی به دردتان می‌‌‌‌خورد.

خرید لوازم مناسب برای بسته‌بندی  وسایل

برای اینکه اسباب‌کشی راحت و سریع انجام شود، باید از لوازم بسته‌بندی مناسب و باکیفیت برای این کار استفاده کنید. عموم افراد فکر می‌‌‌‌کنند که با جعبه‌های ‌دست‌دوم هم می‌‌‌‌توانند وسایل خود را بسته‌بندی کنند. ولی توصیه ما این است که با صرف هزینه‌ای اندک و خرید لوازم بسته‌بندی مناسب، می‌‌‌‌توانید از خسارت‌های ‌احتمالی که ممکن است به دلیل استفاده از لوازم بسته‌بندی نامناسب متحمل شوید، پیشگیری کنید. برای خرید لوازم موردنیاز برای بسته‌بندی می‌‌‌‌توانید از خدمات استاد بار، شرکت حمل اثاثیه منزل تهران نیز استفاده کنید. نوار بسته‌بندی، پیچ، بتونه و جارو از جمله لوازمی هستند که شاید به کارتان بیاید. تعدادی از لوازم مورد نیاز برای اثاث‌کشی عبارت‌اند از:

  • کارتن پنج لایه یا سه لایه
  • بقچه زیپ‌دار
  • وکیوم بگ
  • نخ بسته‌بندی
  • ضربه‌گیر
  • سلفون
  • پلاستیک حباب‌دار ضربه‌گیر

حمل و نقل اثاثیه

اولویت بسته‌بندی با چه وسایلی است؟

اگر شما ندانید که در ابتدا کدام وسایل را بسته‌بندی کنید، ممکن است کار اسباب‌کشی را به تعویق بیندازید یا اینکه آن را به‌سختی پیش ببرید. شما می‌‌‌‌توانید از فهرستی که در ادامه می‌‌‌‌آوریم استفاده کنید و اولویت بسته‌بندی را به این وسایل بدهید:

  • آلبوم‌ها و قاب عکس‌ها
  • سی‌دی‌ها و دی‌وی‌دی‌ها
  • کتاب‌ها
  • لباس‌های ‌خارج از فصل
  • لوازم دکوری
  • جواهرات
  • اسناد

وسایل موجود در انباری و کمد منزل؛ اولین وسایلی که باید بسته‌بندی کنید

وسایلی که در انباری و کمد منزلتان هستند، به دلیل استفاده کمتری که از آن‌ها می‌‌‌‌شود و احتمالا اکنون خیلی از آن‌ها در جعبه‌های ‌خود هستند، باید به عنوان اولین وسایلی باشند که کار بسته‌بندی و جمع‌آوری آن‌ها انجام می‌‌‌‌دهید. البته در این بین ممکن است به یک سری از وسایل بی‌استفاده هم روبرو شوید که حتما آن‌ها را دور بیندازید تا کار اثاث‌کشی راحت‌تر پیش برود؛ و به‌هیچ‌وجه آن‌ها را با سایر وسایل در یک جا جمع نکنید.

در این مرحله از کار جابجایی علاوه بر انباری و خرپشته، سراغ وسایل موجود در اتاق پذیرایی و اتاق مهمان هم بروید. ازآنجاکه وسایل این اتاق‌ها کمتر مورد استفاده شما هستند، کار بسته‌بندی آن‌ها را در اولویت قرار دهید.

حمل اسباب و اثاثیه

حفظ آمادگی جسمی و ذهنی برای حمل اثاثیه منزل

در روزهایی که کار حمل اثاثیه منزل را بر عهده دارید، آمادگی جسمی و ذهنی خود را با خوردن غذاهای مقوی و استراحت کافی حفظ کنید. شما باید علاوه بر کارهای روزمره دارای یک برنامه‌ریزی دقیق برای حفظ آمادگی جسمی و کنترل استرس خود داشته باشید. در این زمینه می‌‌‌‌توانید با بهره‌مندی از خدمات تخصصی استاد بار که از جمله خدمات به‌روز حمل اثاثیه منزل تهران به شمار می‌‌‌‌آید، به میزان فراوانی استرس ناشی از این کار سنگین و زمان‌بر را کاهش دهید.

جعبه‌های ‌حل اثاثیه منزل را برچسب بزنید

یکی از کارهایی که باید در حین کار انجام دهید، برچسب زدن روی بسته‌های ‌وسایل است. این کار باعث ایجاد نظم در حمل اثاثیه منزل می‌‌‌‌شود و به میزان زیای در وقت شما صرفه‌جویی می‌‌‌‌شود. همچنین در خانه جدید، شما می‌‌‌‌توانید راحت‌تر وسایل مورد نظر خود را پیدا کنید و چیدمان آن‌ها را انجام دهید. جعبه‌ها را بر اساس دسته‌بندی برچسب بزنید؛ برای مثال کتابخانه، اتاق‌خواب، آشپزخانه. البته بهتر است در مورد بسته‌بندی اثاثیه منزل، آن‌ها را اولویت‌بندی کنید و به ترتیب اولویت کار بسته‌بندی را انجام دهید.

حمل اثاثیه منزل تهران ارزان

از جعبه‌های ‌کوچک برای حمل وسایل سنگین استفاده کنید

آیا تا به حال با یک جعبه مقوایی بزرگ پر از کتاب کلنجار رفته‌اید؟ پس به این توصیه ما توجه کنید و از جعبه‌های ‌کوچک برای حمل وسایل سنگینی مانند کتاب استفاده کنید و از جعبه‌های ‌بزرگ برای حمل وسایل سبک. در این مورد می‌‌‌‌توانید از خدمات ما استفاده کنید.

از وسایل شکستنی با لوازم بسته‌بندی مناسب محافظت کنید

برای محافظت از وسایل شکستنی می‌‌‌‌توانید از کاغذهای بسته‌بندی، پلاستیک‌های ‌حباب‌دار یا پتو استفاده کنید. همه ظروف و وسایل تزئینی شکستنی را باید با استفاده از این لوازم محافظت کنید تا حین حمل اثاثیه منزل، آسیبی به آن‌ها وارد نشود. برای مثال آن‌ها را دور لیوان‌های ‌شیشه‌ای، گلدان‌ها و ظروف را بپیچانید. شما می‌‌‌‌توانید برای حمل وسایل شکستنی و باارزش خود از از محبوب‌ترین مراکز حمل اثاثیه منزل بهره‌مند شوید.

ظروف را به‌صورت عمودی بسته‌بندی کنید

ظروف خود را به‌صورت عمودی و با استفاده از کاغذ بسته‌بندی کنید. آن‌ها را به‌آرامی درون جعبه قرار دهید و فضاهای خالی میان آن‌ها را با پلاستیک‌های ‌حبابی پرکنید تا حین حمل اثاثیه منزل دچار ترک‌خوردگی یا شکستی نشوند.

از وسایل الکترونیکی خود عکس بگیرید

قبل از اینکه کابل‌های ‌وسایل الکترونیکی خود را جدا کنید، بهتر است از موقعیت آن‌ها عکس بگیرید. با داشتن این تصاویر می‌‌‌‌توانید پس از جابجایی به منزل جدید خود، تنظیم تلویزیون یا مانیتور خود را راحت‌تر انجام دهید.

از اسناد و مدارک مهم خود کپی تهیه کنید

برای موارد اضطراری، کیف جداگانه‌ای را به نسخه‌های ‌کپی از تمام اسناد و مدارک مهم اختصاص دهید. هرچند ممکن است تهیه اسکن و کپی از شناسنامه، گذرنامه، کارت تامین اجتماعی و دیگر اسناد و مدارک کار ملال‌آوری به نظر برسد، اما ارزشش را دارد.

حمل اسباب منزل تهران

از کیسه‌های ‌زیپ لاک برای حمل وسایل کوچک و ضروری استفاده کنید

می‌‌‌‌توانید از کیسه‌های ‌زیپ لاک برای جابجایی پیچ‌های ‌کوچک، کلیدها یا سایر وسایل کوچک که ممکن است جای آن‌ها را فراموش کنید، استفاده کنید و آن را در جای مطمئنی مثل یک کیف یا کوله‌پشتی نگه دارید.

قبل از جابجایی به خانه جدید، از فضای داخلی آن عکس بگیرید

درصورتی‌که قصد سکونت در خانه‌ای اجاره‌ای دارید، قبل از اینکه اثاثیه خود را وارد خانه جدید کنید، چند عکس از فضای داخلی آن بگیرید؛ چرا که در صورت وجود هرگونه آسیب از قبل، اثبات اینکه شما باعث آن آسیب‌دیدگی حین اثاث‌کشی نبوده‌اید، شاید راحت نباشد.

جعبه‌های ‌اثاثیه را طبق دسته‌بندی تعیین‌شده حمل کنید

جعبه‌ها را باید طبق برچسب‌گذاری انجام‌شده جابجا کنید. برای مثال هریک از وسایل آشپزخانه، اتاق‌خواب و اتاق نشیمن را به صورت جداگانه بارگیری کنید. به این ترتیب، می‌‌‌‌توانید جعبه‌های ‌مربوط به هر دسته را هم‌زمان و در اتاق مختص به خود تخلیه کنید. این کار باعث می‌‌‌‌شود روند حمل اثاثیه منزل شما سریع‌تر صورت بگیرد.

ابتدا وسایل سنگین را داخل کامیون بگذارید

ابتدا وسایل سنگین منزل خود مانند مبل‌ها و میز ناهارخوری را بارگیری کنید. سپس می‌‌‌‌توانید وسایل سبک‌تر خود مانند صندلی‌ها و چوب‌لباسی را در کامیون جا دهید. برای اینکه حمل اثاثیه به بهترین شکل انجام شود، کارکنان شرکت ما از شاخص‌ترین شرکت‌های ‌حمل اثاثیه منزل تهران با کارآمدترین روش چیدمان وسایل سنگین در داخل کامیون آشنا هستند. کار اسباب‌کشی را با صبر و حوصله جلو ببرید و در حمل تمامی اثاثیه دقت کنید؛ چرا که احتمال آسیب‌دیدگی در مورد همه وسایل وجود دارد. شما می‌‌‌‌توانید از خدمات تخصصی استاد بار نیز به منظور حمل لوازم خانگی به خصوص وسایل سنگین و الکترونیکی خود استفاده کنید تا آسیبی به آن‌ها وارد نشود.

حمل اثاثیه منزل با استفاده از بهترین روش‌ها را از استادبار بخواهید

در گذشته تغییر محل سکونت کار بسیار سختی تلقی می‌‌‌‌شد و افراد در حمل اثاثیه منزل با مشکلات زیادی روبرو بودند. پیدا کردن وسیله نقلیه مناسب، کمبود شرکت‌های ‌تخصصی و باکیفیت حمل بار از جمله مشکلاتی بود که افراد با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌‌‌‌کردند. ازاین‌رو همواره در اسباب کشی ، وسایل منزل و گاهی وسایل ارزشمند آسیب می‌‌‌‌دیدند و این موضوع خاطرات بدی را رقم می‌‌‌‌زد. اما امروزه با وجود شرکت‌های ‌بسیاری این مشکلات به‌طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است. استاد بار، شرکت حمل اثاثیه منزل نیز افتخار دارد با ارائه خدمات ویژه به شما عزیزان در امر باربری تهران شما را کمک کند.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02191691106

تماس بگیرید (کلیک کنید)