• باربری شیخ بهایی

  • حمل بار و بسته بندی کاملا حرفه ای اثاثیه منزل و شرکت و جهیزیه و ... با نیروی آموزش دیده وکاملا حرفه ای

  • بیمه بار و حمل بار به صورت ضمانتی

  • دارای مجوز اتحادیه و دفتر رسمی

استاد بار، برند قابل اعتماد اتوبار شیخ بهایی

شیخ بهایی که یکی از مناطق محله مشهور و قدیمی ونک است، در قلب پایتخت قرار دارد و یکی از پر رفت و آمدترین محله‌های تهران محسوب می‌شود. همچنین این محله از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده و به اتوبان‌های مدرس، کردستان، همت و حقانی دسترسی دارد. البته که ساکنین این محله نیازمند خدمات باربری شمال تهران هستند و به همین دلیل استاد بار تلاش می‌کند تا به بهترین اتوبار شیخ بهایی تبدیل شود.

باربری شیخ بهایی سعی کرده تا نسبت به سایر اتوبارهای این منطقه خدمات متفاوت‌تری را ارائه دهد. پس اگر شما هم به دنبال یک مرکز باربری تهران هستید که نیازهای شما تامین کند، کافیست خدمات استاد بار را بیشتر بشناسید. با این کار بدون تلف کردن وقت به بهترین باربری شیخ بهایی خواهید رسید.

خدمات ایده‌آلی که استاد بار را به بهترین اتوبار شیخ بهایی تبدیل می‌کنند

انتخاب سبک جدید در ارائه خدمات متفاوت اصلی‌ترین دلیلی است که استاد بار را به بهترین باربری شیخ بهایی تبدیل می‌کند. خدماتی که در باربری ما وجود دارند، از همان سبک سنتی اتوبارهای قدیمی فاصله گرفته‌اند. بلکه این خدمات با متدهای روز دنیا و مهارت کارکنان ما گره خورده‌اند تا مشتریان عزیز تجربه جدیدی از یک مرکز اتوبار شیخ بهایی به دست بیاورند. کافیست شما هم به جزئیات خدمات ما شناخت پیدا کنید تا به اطمینان برسید که استاد بار بهترین اتوبار تهران است.

اتوبار شیخ بهایی

بیمه شدن بار

متاسفانه مشکل بزرگی که در اتوبارهای نامعتبر وجود دارد، آسیب دیدن بار است. این باربری‌ها به خاطر استفاده از تیم کاری غیرحرفه‌ای و وسایل حمل بار غیر استاندارد معمولا به بار مشتریان آسیب می‌زنند. همچنین از آنجایی که فعالیت غیر قانونی دارند، مشتری توان دریافت خسارت را نخواهد داشت.

اما در صورتی که کار را به اتوبار شیخ بهایی بسپارید، دیگر نیازی نیست که نگران چنین مشکلاتی باشید. اول از همه باید بدانید که تیم استاد بار بار مورد نظر شما را با نهایت دقت و اصول باربری جابه‌جا می‌کنند. اگر هم به دلیل اتفاقات ناگهانی یا تصادفات رانندگی محموله آسیب خاصی ببیند، بیمه خسارت‌های مالی سنگین مشتری را پرداخت خواهد کرد.

تیم حرفه‌ای در ارائه خدمات

مفتخریم که با وجود افراد مجرب در تیم،به باربری شیخ بهایی معتبر مشهور شده ایم. کارگران زحمت‌کش که وظیفه حمل اثاثیه منزل، بارگیری و تخلیه وسیله نقلیه باری را دارند، نهایت دقت را به خرج می‌دهند تا محیط کار یا وسایل مشتریان هیچ آسیبی نبینند. همچنین ما مجرب‌ترین تیم رانندگان را در اختیار داریم که به منطقه شیخ بهایی کاملا آشنا هستند. ناگفته نماند که رانندگان حرفه‌ای به استاد بار کمک می‌کنند تا به عنوان باربری شیخ بهایی محموله را با سلامت کامل به مقصد برساند.

دریافت هزینه منطقی برای تمامی خدمات

اگر تجربه استفاده از شرکت های اسباب کشی منزل غیرمجاز را داشته باشید، حتما طعم تلخ زیان‌های مالی را در هنگام اسباب‌کشی چشیده‌اید. این باربری‌ها به خاطر اینکه اعتقادی به رضایت مشتری و قوانین ندارند، هزینه خدمات را کاملا به نفع خود دریافت می‌کنند.

در اتوبار شیخ بهایی استادبار دیگر چنین شرایطی برای دریافت هزینه وجود ندارد. اتوبار ما دارای مجوز رسمی بوده و طبق قوانین اتحادیه اتوبارهای پایتخت فعالیت می‌کند. به همین دلیل تمامی هزینه‌های دریافتی بر اساس نرخ‌نامه رسمی اتحادیه خواهد بود. همچنین در اتوبار شمال تهران استادبار نیازی نیست که به خاطر دلایل غیرضروری هزینه مازادی را بپردازید.

ارائه خدمات بسته‌بندی استاندارد

یکی از خدمات نوین و ارزشمندی که در اتوبار شیخ بهایی وجود دارد، بسته‌بندی اثاثیه است. با استفاده از این خدمات تیم مجرب استاد بار وظیفه بسته بندی محموله مشتری را برعهده می‌گیرند. همچنین بسته‌بندی بار توسط باربری شیخ بهایی مزایای ارزشمندی به همراه دارد که عبارتند از:

  • استفاده از متدهای بسته‌بندی اصولی
  • به کار گرفتن متریال مخصوص مانند جعبه‌های استاندارد، پلاستیک‌های حباب‌دار و…
  • پوشش انواع بارها و استفاده از روش اصولی برای بسته‌بندی آن‌ها
  • تهیه لیست برای افزایش نظم و اطمینان خاطر مشتری

اگر وقت کافی برای بسته‌بندی وسایل خود ندارید، کافیست کار را به اتوبار شیخ بهایی بسپارید تا این کار را برای شما انجام دهد. با استفاده از این خدمات علاوه بر اینکه در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید، دیگر نگران آسیب دیدن وسایل نیز نخواهید بود.

باربری در شیخ بهایی

قرارداد رسمی برای آرامش خاطر مشتری

در صورتی که می‌خواهید اتوبار شیخ بهایی معروف را به رسمیت بشناسید، کافیست از استاد بار کمک بگیرید؛ زیرا در همان ابتدا یک قرارداد رسمی دریافت خواهید کرد. با ارائه پیش فاکتور یا همان قرارداد ارائه خدمات، نیازی نیست که نگران  موضوعات مختلف باشید؛ زیرا در قرارداد همه‌چیز روشن خواهد بود.

برای مثال می‌توانید نوع خدمات دریافتی، ریز هزینه و زمان توافق شده برای ارائه خدمات را ببینید. همچنین با قرارداد رسمی امکان پیگیری شکایات خود را در مراجع قضایی خواهید داشت. البته زمانی که کار را به بهترین باربری شیخ بهایی می‌سپارید، استاد بار دیگر جایی برای این شکایات باقی نمی‌گذارد.

خوش قول در خدمت‌رسانی

از آنجایی که می‌دانیم برای حمل وسایل خود برنامه‌ریزی کرده‌اید و تحت فشارهای اثاث کشی هستید، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا خدمات طبق برنامه شما ارائه شوند. به همین دلیل زمانی که استاد بار را به عنوان مرکز اتوبار شیخ بهایی انتخاب می‌کنید، دیگر نیازی نیست که نگران برهم خوردن برنامه خود باشید؛ زیرا وسیله باری مورد نظر و کارگران ما طبق زمان توافق شده در اختیارتان خواهند بود.

مشاوره رایگان به مشتریان عزیز

شاید در نگاه اول باربری در شمال تهران کار ساده‌ای به نظر برسد، اما  باید بدانید که همین کار ساده نیاز به رعایت نکات مهم و برنامه‌ریزی دقیقی دارد. اگر شما هم تجربه زیادی برای اسباب‌کشی ندارید، می‌توانید از کارشناسان مجرب استاد بار مشاوره بگیرید. با انجام این کار اتوبار شیخ بهایی برای شما برنامه‌ریزی کرده و مناسب‌ترین خدمات ممکن را پیشنهاد می‌دهند.

البته که کارشناسان نقش پشتیبان مشتریان عزیز را نیز بازی خواهند کرد. هر زمان که در استفاده از خدمات استاد بار به مشکل برخورد کردید، نیازی نیست که نگران باشید. کافیست با تیم پشتیبانی باربری شیخ بهایی بسپارید مشکل را برای شما پیگیری کنند.

چرا پیدا کردن باربری شیخ بهایی مجوزدار سخت است؟

اگر بخواهید که به دنبال بهترین اتوبار شیخ بهایی بگردید، باید ساعت‌ها و حتی روزها وقت بگذارید؛ زیرا با انبوهی از مراکز باربری در این منطقه مواجه خواهید شد. البته که تعداد زیادی از این باربری‌ها در همان ابتدا باید از لیست انتخاب‌های شما حذف شوند. بدیهی است که این باربری‌های غیرحرفه‌ای مشکلاتی را برای مشتری ایجاد می‌کنند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • عدم ارائه خدمات کامل در منطقه شیخ بهایی به خاطر وضعیت طرح کنترل آلودگی هوا
  • خدمات نامنظم که در محله شلوغی مثل شیخ بهایی ضعف بزرگی محسوب می‌شود
  • ناوگان باری کوچک که مشتری را برای انتخاب وسیله باری مورد نظر محدود خواهد کرد

استاد بار به دلیل اینکه شما را لحظه‌ای درگیر چنین مشکلاتی نمی‌کند، قطعا بهترین اتوبار شیخ بهایی است. به همین دلیل اگر به دنبال شرکت اثاث کشی تهران هستید، دیگر وقت خود را تلف نکنید؛ زیرا استاد بار بهترین انتخاب شما خواهد بود.

معرفی انواع خودروهای باری در ناوگان استاد بار

ناوگان استاد بار از چندین نوع وسیله نقلیه باری تشکیل شده که هر کدام برای نوع محموله خاصی مناسب هستند. همچنین هر یک از وسایل باری ناوگان مزایای منحصر به فرد خودشان را دارند. به همین دلیل بهتر است که بیشتر ناوگان استاد بار را بشناسید.

اتوبار در شیخ بهایی

وانت‌های سبک و سنگین

وانت‌های سبک و سنگین جزو وسایل باری ارزشمندی هستند که هر اتوباری باید داشته باشد.اتوبار شیخ بهایی بهترین وانت‌های سبک و سنگین را نیز ارائه می‌دهد. همچنین این وانت‌ها ویژگی‌ها و توانایی‌های قابل توجهی دارند که می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

وانتهای سبک وانت‌های سنگین
توانایی حمل بار بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلوگرم توان حمل بار بیش از یک تن و حتی
گزینه مناسب برای حمل بار کم هزینه‌تر امکان حمل بار با حجم قابل توجه اما با هزینه کمتر از کامیونت‌ها
ایده‌آل برای حمل وسایل حجیم که با خودروهای سواری امکان جابه‌جایی ندارند قابلیت حمل چندین وسیله حجیم و سنگین
سرعت بارگیری بالا سرعت بارگیری قابل قبول

کامیونت‌ها

اگر قصد اسباب‌کشی منازل مسکونی، واحدهای تجاری و فروشگاهی در محدوده شیخ بهایی را دارید، کامیونت‌ها بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. این وسایل باری دارای توان بارگیری بالای بوده و برای حرکت در شهر مناسب هستند. باربری شیخ بهایی استادبار این وسایل برای کاربردی را با فضای بار استانداردسازی شده در اختیار شما قرار می‌دهد.

کامیون‌ها

کامیون‌های ناوگان استاد بار کاملا به‌روز بوده و مشکلات ناشی از فرسودگی وسیله نقلیه باری را ندارند. همچنین کامیون‌ها برای شرایطی مناسب هستند که مشتری می‌خواهد حجم بار بالایی را در مسافت نسبتا طولانی جابه‌جا کند.

همین حالا با باربری شیخ بهایی استاد بار تماس بگیرید

دیگر نیازی نیست که به دنبال بهترین اتوبار شیخ بهایی بگردید؛ زیرا استاد بار آماده خدمت‌رسانی به شماست. همین حالا با ما تماس بگیرید تا وسایل باری و کارگران مجرب باربری شیخ بهایی در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظرتان حاضر شوند.استادبار در ارائه خدمات باربری تهران همیشه پیشگام بوده و رضایت مشتریان مهر تایید کار ماست.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02191691106

تماس بگیرید (کلیک کنید)