• باربری مرکز تهران

  • حمل بار و بسته بندی کاملا حرفه ای اثاثیه منزل و شرکت و جهیزیه و ... با نیروی آموزش دیده و حرفه ای

  • بیمه بار و حمل بار به صورت ضمانتی

  • دارای مجوز اتحادیه و دفتر رسمی

باربری مرکز تهران

خدمات باربری در قلب تهران

در مناطق مرکزی تهران خانه‌های ویلایی یا آپارتمانی، دفاتر اداری، انبارها، فروشگاه‌ها و سایر اماکن دیگری وجود دارند که به شدت نیازمند خدمات حمل بار اسباب و اثاثیه هستند. اما متاسفانه درصد زیادی از ساکنین این مناطق به خدمات باربری ایده‌آلی دسترسی ندارند. به همین دلیل در ذهن تمامی آن‌ها تصویری ناخوشایند از اسباب‌کشی نقش بسته است. البته که این تصور باید از ذهن‌ها پاک شود؛ زیرا باربری مرکز تهران قصد دارد تعریف جدیدی از حمل و نقل اسباب و لوازم ارائه دهد.

با وجود دفاتر سنتی اتوبار مرکز تهران که هنوز به روش‌های سنتی حمل و نقل کالا پایبند هستند، طبیعی است که مشتریان خدمات مناسبی را دریافت نکنند. البته که در مناطق مرکزی تهران ضعف خدمات اتوبار بیشتر حس می‌شود؛ زیرا چالش‌هایی مانند طرح ترافیک، شلوغی معابر و… وجود دارد. به همین دلیل باید به فکر استفاده از مراکز باربری تهران استفاده کرد که خدمات جدیدی را ارائه می‌کنند. این مراکز علاوه بر حل چنین چالش‌هایی، خدمات ارزشمند دیگری را در اختیار مشتریان می‌گذارند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

انواع خدمات زیر در باربری مرکز تهران در انتظار شماست.

خدمات حمل اثاث در باربری مرکز تهران خدمات حمل بار در باربری مرکز تهران
خدمات بسته‌بندی در باربری مرکز تهران خدمات کارگر حرفه‌ای در باربری مرکز تهران
خدمات اجاره کامیون در باربری مرکز تهران خدمات اجاره وانت‌بار در باربری مرکز تهران

مشکلات بزرگ در شیوه‌های قدیمی باربری

فرض کنید که در مناطق مرکزی تهران ساکن هستید و قصد دارید وسایل خود را حمل کنید. در حالت عادی با استفاده از شماره تلفن با دفاتر اتوبار مرکز تهران تماس گرفته تا وسایل نقلیه مناسب و کارگران را به محل مورد نظر شما اعزام کنند. چالش اول در همین نقطه حس خواهد شد که همان عدم ارائه خدمات در مرکز تهران به دلیل طرح ترافیک است.
حال در صورتی که این چالش وجود نداشته باشد، باید برای بسته‌بندی لوازم خود آماده شوید. اگر شاغل هستید و وقت یا تجربه کافی برای انجام این کار را ندارید، حتما هنگام بسته‌بندی با مشکل مواجه خواهید شد. بسته‌بندی نادرست و غیر اصولی هم می‌تواند وسایل ارزشمند شما را در معرض آسیب قرار دهد. کارگران بی‌تجربه‌ به دلیل عدم آموزش حمل اصولی وسایل احتمال خرابی آن‌ها را افزایش می‌دهند. به همین دلیل باید منتظر نابودی برخی از لوازم هنگام حمل اثاثیه باشید.

اگر از دردسرهای بسته‌بندی و پیدا کردن باربری گذر کنیم، به مرحله آخر یعنی پرداخت دستمزد می‌رسیم که انبوهی از شکایات مشتریان را به همراه دارد. متاسفانه درصد زیادی از مراکز حمل اثاثیه منزل دارای مجوز از اتحادیه نیستند. به همین دلیل از نرخ‌نامه معتبری برای محاسبه هزینه خدمات خود استفاده نمی‌کنند. همچنین ممکن است که باربری بابت دلایل غیر منطقی مانند ساعت شلوغی محل مورد نظر، ورود به طرح ترافیک و… هزینه بیشتری دریافت کند.
با وجود چنین شرایطی مشتری با وجود پرداخت هزینه‌ها قابل توجه باید تمامی زحمات اسباب‌کشی خود را به تنهایی به دوش بکشد. اما با کمک اتوبار مرکز تهران می‌توان این مشکلات را از بین برد و با پرداخت هزینه‌ای منطقی به خدمات منحصر به فرد رسید. پس وقت آن رسیده که با خدمات ما آشنا شوید و از باربری‌های غیرمجاز فاصله بگیرید.

اتوبار مرکز تهران

خدمات نوین باربری مرکز تهران

در دنیای امروز که مردم درگیری‌های شغلی زیادی دارند، وقت گذاشتن برای اسباب‌کشی منازل و دفاتر دیگر کار ساده‌ای نیست. به همین دلیل ما در باربری مرکز تهران قصد داریم تا کامل‌ترین خدمات را به شما ارائه دهیم تا بدون نگرانی وسایل خود را به مکان جدید حمل کنید. همچنین جدیدترین خدمات حمل و نقل لوازم را در باربری به دست می‌آورید که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

· ارائه خدمات با تجربه کاری بالا و طبق قوانین اتحادیه دفاتر حمل اثاثیه
· ناوگان کامل از تمامی ماشین‌های باری سبک، نیمه سنگین و سنگین
· انجام خدمات جانبی مانند بسته‌بندی وسایل طبق استانداردهای جهانی
· کمک به چیدمان منزل برای افزایش سرعت اسباب‌کشی
مشتریانی که قصد حمل اسباب و اثاثیه منزل در قلب تهران بزرگ را دارند، با استفاده از چنین خدماتی به امتیازات ارزشمندی می‌رسند. همچنین این خدمات منحصر به فرد برای افرادی که وقت کافی ندارند و می‌خواهند حمل و نقل وسایل را در کمترین زمان ممکن انجام دهند، کاملا حیاتی است. کلیه خدمات نوین نیز دنیایی از امتیازات مثبت را در اتوبار مرکز تهران به همراه خواهند داشت.

امتیازات مثبت خدمات جدید اتوبار مرکز تهران

با قاطعیت می‌توان گفت که دفاتر باربری که بدون مجوز و با شیوه‌های قدیمی کار می‌کنند، هیچ خدمات مفیدی را به مشتریان ارائه نمی‌کنند. بلکه همین روش‌ها و خدمات جدید باربری هستند که نواقص را از بین می‌برند تا مشتری به تجربه خوبی برسید. البته که هر یک خدمات دارای جزئیات جالبی هستند که نظر مشتریان را برای استفاده از آن‌ها جلب خواهد کرد.
در حال حاضر تمامی باربری‌هایی که در مرکز تهران فعال هستند، کلیه خدمات نوین حمل و نقل را ارائه نمی‌کنند. اما ما در باربری مرکز تهران سعی کردیم تا لیست از کامل‌ترین خدمات بسته‌بندی، حمل و نقل و سایر خدمات را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهیم. البته هر یک از خدمات دارای ویژگی‌های منحصر به فرد بوده که میزان رضایت‌مندی مشتریان را افزایش می‌دهد.

حمل اثاثیه مرکز تهران

عقد قرارداد رسمی اتوبار مرکز تهران

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در زمینه حمل و نقل کالا وجود دارد، عدم تعهد برخی از شرکت‌های باربری است. برای مثال شما جهت حمل چندین وسیله منزل خود با یک اتوبار مرکز تهران هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهید. اما شرکت مورد نظر در هنگام ارسال وسیله باری یا کارگرها به زمان توافق شده پایبند نیست و برنامه‌ریزی شما را به طور کامل برهم می‌زند. از آنجایی که هماهنگی و توافق به صورت شفاهی بوده، دیگر امکان جبران خسارت را نخواهید داشت.

در موارد بسیاری مشتریان برای حمل وسایل نقلیه خود بودجه‌ای را در نظر می‌گیرند و با توجه به آن کار را به شرکت‌های باربری می‌سپارند. متاسفانه در درصد زیادی از همین موارد شرکت باربری نسبت به هزینه حمل توافق شده متعهد نیست و بابت دلایلی غیرمنطقی هزینه بیشتری را دریافت می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

· دریافت هزینه بیشتر باربری مرکز تهران به خاطر شلوغی منطقه یا قرار گرفتن محل مشتری در محدوده طرح ترافیک
· درخواست مبالغی قابل توجه به عنوان انعام کارگران
· محاسبه نادرست هزینه حمل لوازم سنگین مانند یخچال ساید بای ساید
· اعلام هزینه‌های جانبی که بر عهده مشتری نیست، مانند جریمه وسایل نقلیه باری

در چنین شرایطی که تمامی توافقات به صورت شفاهی انجام می‌شود، مشتری امکان دفاع از حقوق خود را نخواهد داشت. شرکت‌های باربری نیز به این تعهدات بی‌تفاوت بوده و صرفا قصد درآمدزایی بیشتری را دارند. ما در اتوبار مرکز تهران قبل از ارائه خدمات تمامی موارد لازم مانند هزینه‌ها، بیمه یا زمان حمل را در قراردادی کاملا رسمی ثبت می‌کنیم. همچنین قرارداد توسط کارشناسان مهر خورده و تمامی موارد آن اجرا خواهد شد. به همین دلیل دیگر مشتریان نگرانی زیادی نسبت به چنین مشکلاتی نخواهند داشت و در صورت مشکل می‌توانند شکایت خود را پیگیری کنند.

حمل اثاثیه مرکز تهران

بیمه کردن لوازم ارزشمند مشتریان

قطعا مشتریانی که قصد حمل و نقل وسایل خود را در اتوبار مرکز تهران دارند، نگران لوازم ارزشمند خود هستند. همچنین مشتریان می‌خواهند بدانند که در صورت بروز مشکل یا آسیب دیدن وسایل چگونه می‌توانند خسارت وارده را جبران کنند. بیمه راه‌حلی است که این نگرانی‌ها را از بین برده و آرامش خاطر مشتریان را نسبت به خسارت‌های احتمالی افزایش می‌دهد.

جالب است بدانید شرکت‌های باربری زیادی هستند که کلیه خدمات خود را بدون هیچ تضمین یا بیمه معتبری ارائه می‌کنند. به همین دلیل اگر به هر دلیل وسایل ارزشمند در هنگام حمل و نقل آسیب ببینند، تمامی فشار خسارت‌ها روی دوش مشتری قرار می‌گیرد. اتوبار مرکز تهران برای حل این مشکل تمامی محموله را بیمه کرده تا در صورت بروز مشکل بیمه تمامی خسارت مشتری را پرداخت کند.

تامین کارگر مجرب و وسیله حمل و نقل مناسب

اگر تجربه اسباب‌کشی را داشته باشید، می‌دانید که این کار به ظاهر ساده نیاز به مهارت زیادی دارد. به همین دلیل برای اجرای بهتر مراحل حمل و نقل لوازم نیاز به کارگران زحمت‌کشی خواهید داشت که تجربه کافی برای انجام این کار را داشته باشند. همچنین در اختیار داشتن نفرات کافی با مهارت بالا می‌تواند سرعت و دقت کار را به طور قابل توجهی افزایش دهد.
زمانی که نفرات کافی با توجه به حجم لوازم به محل مشتری اعزام شوند، مراحل بارگیری و تخلیه بار سرعت بیشتری خواهد داشت. همچنین نوع وسیله نقلیه‌ در این مراحل مهم تاثیرگذار خواهد بود و جلوی آسیب به وسایل مشتریان نیز گرفته می‌شود. به همین دلیل باید علاوه بر کادر مجرب وسیله باری سبک، نیمه سنگین و سنگین مناسبی هم توسط اتوبار مرکز تهران در اختیار مشتری قرار بگیرد.

در باربری مرکز تهران جهت حل چنین مشکلاتی و رسیدن به بیشترین کیفیت در ارائه خدمات، نیروی انسانی کافی بر اساس نوع حمل بار مشتری اعزام خواهند شد. همچنین در ناوگان استادبار تنوع بالایی از وسایل نقلیه باری وجود دارد تا لوازم مشتریان با بهترین گزینه ممکن حمل شود.

ارائه خدمات بسته‌بندی لوازم

بدون شک بسته‌بندی کردن لوازم یک دفاتر کاری یا منازل، کاری طاقت فرسا است. البته که انجام این کار نیاز به مهارت و ابزارهای کافی وجود دارد. برای مثال کافیست که ظروف آشپزخانه خود را به درستی بسته‌بندی نکنید تا در مقصد با انبوهی از ظروف شکسته در جعبه‌ها مواجه شوید. به همین دلیل شرکت‌های باربری خدمات بسته‌بندی اثاثیه را ارائه می‌دهند که امتیازات ارزشمند زیر را به همراه دارند:

· افزایش سرعت و راحتی کار برای مشتریانی که وقت کافی برای بسته‌بندی وسایل خود را ندارند
· بسته‌بندی وسایل تمامی بخش‌های خانه با توجه به اصول و ایجاد فهرست از جعبه‌ها
· استفاده از لوازم بسته‌بندی استاندارد مانند کارتن‌ها مستحکم و فوم یا پلاستیک‌های حباب‌دار ضربه‌گیر
· قرار دادن لوازم خاص مانند تلویزیون در جعبه‌های مخصوص
· بسته‌بندی لوازم بزرگ مانند مبلمان برای جلوگیری از آسیب‌ها و کثیف شدن آن‌ها
در شرایطی که افراد مشغله کاری زیادی دارند و نمی‌توانند وقت زیادی برای اسباب‌کشی خود بگذارند، ارائه خدمات ارزشمندی مانند بسته‌بندی وسایل در مبدا امتیاز بسیار بزرگی محسوب می‌شود. همچنین انجام این کار علاوه بر صرفه‌جویی جلوی برخی از خسارات را نیز می‌گیرد. برای مثال دیگر نیازی نیست که نگران صدمه دیدن وسایل یا کثیف شدن آن‌ها هنگام حمل و نقل باشید. بلکه با پرداختی هزینه‌ای منطقی می‌توانید جلوی این مشکلات آزار دهنده را بگیرید.

اسباب کشی مرکز تهران

همراه شما تا پایان اسباب‌کشی

اگر کار اسباب‌کشی را به شرکت‌های باربری با خدمات اندک بسپارید، پس از مرحله‌ی حمل کالا و رسیدن به مقصد، باید خود را برای باز کردن انبوهی جعبه و حمل لوازم سنگین آماده کنید. در صورتی که بخواهید که این کار را به تنهایی یا با کمک چند تن از آشنایان انجام دهید، باز هم تحت فشار قرار می‌گیرید؛ زیرا حمل وسایل خانگی سنگین کار مشکلی محسوب می‌شود.

ما در باربری مرکز تهران شما را در این مرحله تنها نمی‌گذاریم؛ زیرا کادر مجرب شما را برای باز کردن وسایل در مقصد و چیدمان آن‌ها در کنارتان هستند. با وجود چنین خدماتی دیگر نیازی نیست که سلامت ستون فقرات خود را برای چیدمان منزل تهدید کنید. بلکه کافیست کار را به تیم اتوبار مرکز تهران بسپارید تا وسایل را با توجه به سلیقه شما در محل مورد نظر قرار دهند. البته که با استفاده از این خدمات شرکت مراحل انجام کار مشتری سرعت بیشتری می‌گیرد.

دلایلی که انتخاب خدمات ما را به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل می‌کنند

بدون شک برای انتخاب شرکت باربری در مرکز تهران گزینه‌های زیادی را در اختیار دارید. به همین دلیل شاید در انتخاب و سپردن وظیفه مهم حمل و نقل وسایل خود دچار مشکل شوید. ما به عنوان ارائه بهترین باربری مرکز تهران سعی کردیم که بهترین خدمات و جدیدترین متدهای روز دنیا را برای حمل وسایل مشتریان به کار بگیریم.
البته که خدمات بسته‌بندی یا چیدمان وسایل توسط شرکت‌های زیادی ارائه می‌شوند. اما برخی خدمات و ویژگی‌ها هستند که در در شرکت‌های زیادی دیده نمی‌شوند. به همین دلیل سعی کردیم تا ویژگی‌های منحصر به فردی را در خدمات اتوبار مرکز تهران قرار داده‌ایم تا به گزینه‌ای ایده‌آل برای انجام حمل و نقل در مناطق مرکزی پایتخت تبدیل شویم.

ارائه خدمات ۲۴ ساعته

افرادی که شاغل هستند و زمان زیادی برای اثاث کشی در اختیار ندارند، ترجیح می‌دهند که در روزهای تعطیل یا ساعت پایانی شب این کار را انجام دهند. اما درصد زیادی از شرکت‌های باربری مرکز پایتخت در روزهای تعطیل سال فعال نیستند. همچنین این شرکت‌ها زمان محدودی در روز کار می‌کنند که برنامه‌ریزی را برای مشتریان به کاری سخت تبدیل خواهد کرد. ناگفته نماند که شرکت‌هایی که در روزهای تعطیل یا آخر هفته فعالیت دارند، در این روزها نیرو یا وسایل حمل و نقل کافی را در اختیار نخواهند داشت.

ما برای بهترین بودن در باربری مرکز تهران سعی کردیم که این محدودیت را به طور کامل از بین ببریم. به طوری که در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید با مرکز کارشناسان اتوبار مرکز تهران تماس بگیرید و درخواست باربری خود را اعلام کنید. همچنین تیم مجرب و تمامی ناوگان باری ما در تمامی روزهای سال فعال بوده و آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز هستند. البته که سایر خدمات شرکت مانند بسته‌بندی وسایل در مبدا یا چیدمان آن‌ها در مقصد در دسترس خواهند بود.

حمل بار مرکز تهران

مجوز رسمی از اتحادیه، تضمینی بر کیفیت خدمات

اگر می‌خواهید که حمل و نقل وسایل خود را در مرکز تهران به شرکتی معتبر بسپارید، دیگر جای نگرانی نخواهید داشت. اتوبار مرکز تهران با مجوز رسمی از اتحادیه آمادگی دارد تا کامل‌ترین خدمات را به شما ارائه دهد. البته که این مجوز رسمی مزایای دیگری نیز برای مشتریان خواهد داشت که همگی روی فرایند حمل و نقل اثاثیه تاثیر می‌گذارند. برای مثال چند نمونه از امتیازاتی که با وجود مجوز رسمی از اتحادیه شرکت‌های حمل و نقل تهران به دست می‌آورید عبارتند از:

· امکان پیگیری از اتحادیه در صورت بروز مشکل
· محاسبه قیمت بر اساس نرخ‌نامه اتحادیه
· ارائه قرارداد معتبر به مشتری جهت افزایش اطمینان از خدمات
· استفاده از بیمه
· اطمینان از صحت عملکرد شرکت و مهر تایید بر سابقه کاری
زمانی که کار را به باربری مرکز تهران با مجوز رسمی می‌سپارید، نیازی نیست که نگران مشکلات مختلف باشید؛ زیرا دیگر در خطر شرکت‌های حمل و نقل نامعتبر قرار ندارید. به همین دلیل کافیست کار را به تیم مجرب ما بسپارید و از خدمات بی‌نظیرمان لذت ببرید.

پرسنل مجرب و مشاوره خدمات

متاسفانه شرکت‌های باربری غیرمجاز برای حقوق مشتریان خود هیچ ارزشی قائل نیستند. بلکه مشتری با عدم آگاهی از مراحل حمل و نقل وسایل ارزشمند خود را به افرادی می‌سپارد که هیچ اطلاعی از روند انجام کار ندارند. همچنین ممکن است که در هنگام دریافت سفارش خدماتی دروغین به مشتری اعلام شوند که اجرایی نخواهند شد. در چنین شرایطی مشتری با پرداخت هزینه اضافی برای خدماتی که دریافت نمی‌کند، تجربه تلخی نیز در اسباب کشی منزل خود به دست می‌آورد.

ما برای جلوگیری از چنین ابهاماتی در ذهن مشتریان یا معرفی خدمات، تیم کارشناسی مجربی را به کار می‌گیریم. هر زمان که مشتریان عزیز نسبت به نحوه انجام خدمات اتوبار مرکز تهران سوالاتی در ذهن داشتند، می‌توانند با تیم پشتیبانی تماس بگیرند. تیم مجرب کارشناسی نیز با نهایت احترام و حوصله آماده هستند که سوالات مشتریان عزیز را راجع به خدمات گوناگون پاسخ دهند.

کادر مجرب راننده و تیم حمل وسایل قابل اعتماد

ارائه خدمات ایده‌آل و نوین به مشتریان عزیز در حمل و نقل لوازم و اثاثیه نیازمند تیم مجربی است که ما در اتوبار مرکز تهران اختیار داریم. با وجود این کادر مجرب و دوره دیده نیز این اطمینان وجود دارد که خدمات با بیشتری کیفیت ممکن در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرد. البته که کادر آموزش دیده به تنهایی اعتبار شرکت و رضایت‌مندی مشتریان را به دوش می‌کشند.
اول از همه باید بدانید که برای بسته‌بندی اثاثیه منزل و لوازم شما کادر اجرایی شرکت از اصول و استانداردهای روز دنیا استفاده می‌کنند. به همین دلیل با خیال راحت می‌توانید تمامی لوازم خود را به آن‌ها بسپارید و با سلامت کامل در مقصد تحویل بگیرید. همچنین کلیه افراد شرکت کاملا مورد اعتماد بوده و نیازی نیست که نگران کسری وسایل خود باشید.

از طرف دیگر مشتریانی هستند که نگرانی زیادی بابت آسیب دیدن وسایل در هنگام انتقال را دارند. برای رفع این نگرانی مشتریان عزیز باید بگوییم که رانندگان اتوبار مرکز تهران همگی دوره دیده هستند و تجربه زیادی در رانندگی با وسایل نقلیه باری سبک، نیمه سنگین و سنگین دارند. به همین دلیل احتمال بروز خسارت در هنگام انتقال به دلیل رانندگی غیر اصولی تقریبا به صفر می‌رسد.

پشتیبانی و پیگیری مشکلات مشتریان

در هر مرحله از ارائه خدمات و حمل و نقل وسایل اگر مشکلی پیش بیاید، مشتریان تیم پشتیبانی را در کنار خود خواهند داشت. به همین دلیل دیگر نیازی نیست که مشتری برای حل مشکل اقدام کند و درگیر مسائل مختلف شود. بلکه کافیست کار را به تیم پشتیبانی اتوبار مرکز تهران شعبه استاد بار بسپارد تا مشکل برطرف شده و سایر مراحل انجام کار بدون هیچگونه اختلالی طی شوند.
با وجود تیم پشتیبانی مجرب که در ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس هستند، مشتریان عزیز اطمینان خاطر بیشتری خواهند داشت. البته که تیم پشتیبانی فقط برای حل مشکل احتمالی کنار شما نیست، بلکه می‌تواند نیازهای دیگرتان را نیز به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد. برای مثال جهت اضافه کردن خدمات یا تغییر در ساعت و روز حمل و نقل می‌توانید از کارشناسان مجرب کمک بگیرید.

اثاث کشی مرکز تهران

دیگر مناطق تحت پوشش بجز باربری مرکز تهران:

تجربه درخشان در حمل و نقل مناطق مرکزی تهران

ما به عنوان بهترین باربری مرکز تهران توانسته‌ایم که بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان این مناطق قرار دهیم. به همین دلیل در کارنامه کاری خود افتخارات زیادی را به دست آورده‌ایم که مهم‌ترین آن بیشترین میزان رضایت‌مندی مشتریان است. با وجود این کارنامه درخشان شما نیز می‌توانید حمل و نقل اثاثیه خود را به ما بسپارید و از کامل‌ترین خدمات و ناوگان اتوبار مرکز تهران نهایت لذت را ببرید.

معرفی وسایل حمل و نقل اتوبار مرکز تهران

اگر به دنبال یک اتوبار مرکز تهران باشید که ناوگان حمل و نقل کاملی داشته باشد، مسیر نسبتا سختی را خواهید داشت. متاسفانه بسیاری از شرکت‌های خدمات باربری ناوگان گسترده‌ای ندارد و خدمات ضعیفی را به خاطر این کمبود ارائه می‌دهند. همچنین دو شرکت باربری که از ناوگان کامل و ناقصی دارند، قطعا خدمات متفاوتی را به مشتریان ارائه خواهند کرد که در جدول زیر به مقایسه آن‌ها پرداخته‌ایم:

شرکت باربری با ناوگان کامل اتوبارهای با ناوگان ناقص و محدود
قابلیت پذیرش سفارشات بیشتر در مرکز تهران عدم پذیرش سفارش مشتریان به خاطر نبود وسیله نقلیه مناسب
حمل بارها با وسایل حمل و نقل باری مناسب حمل بار با وسایل نقلیه باری نامناسب
دریافت هزینه کمتر به خاطر تناسب بار با وسیله باری ایده‌آل دریافت هزینه باربری بیشتر بابت وسیله نقلیه‌ای که با ظرفیت کامل پر نشده و درصد زیادی از فضای آن خالی است
حمل بار از تهران به شهرستان امکان آسیب دیدن وسایل مشتریان در حمل و نقل غیر اصولی
تناسب حجم بار با وسیله باری به دلیل وجود تنوع بالاتر بارگیری بیش از حد در صورتی که وسیله باری با ظرفیت بیشتر موجود نیست و احتمال جریمه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی را دارد

وانت‌های سبک و نیمه سنگین

وانت‌های سبک و نیمه سنگین جزو پرکاربردترین وسایل نقلیه باری هستند که در ناوگان اتوبار مرکز تهران حضور دارند. اگر قصد دارید که بارهای سبک با حجم کمتر را در مناطق مرکزی به سایر نقاط پایتخت انتقال دهید، وانت‌های سبک گزینه کاملا مناسبی خواهند بود. همچنین در صورتی که بار حجم زیادی داشته باشد و نتواند از فضای کامل کامیونت‌ها استفاده کند، وانت‌های نیمه سنگین شرکت به محل مورد نظر مشتری اعزام خواهند شد.

کامیونت‌ها

به طور مثال کامیونت‌ها برای حمل اثاثیه کلی مناسب‌تر هستند؛ زیرا گنجایش باری مناسب برای واحدهای مسکونی یا اداری با وسعت متوسط را دارند. همچنین قسمت کامیونت‌ها کامل تجهیز و ایمن شده تا وسایل مشتریان با سلامت کامل به مقصد برسند. ناگفته نماند که با وجود کامیونت‌ها در ناوگان دیگر برای حمل بارهای حجیم نیازی به چند وانت سبک یا نیمه سنگین نیست. بلکه کلیه بارها با یک وسیله حمل شده و روی کاهش هزینه‌ها و سرعت انتقال بار تاثیر مثبتی می‌گذارد.

نگران محاسبه قیمت نباشید

با اطمینان می‌توانیم بگوییم که در باربری مرکز تهران ریالی هزینه اضافی از مشتریان عزیز دریافت نمی‌شود. هزینه تمامی خدمات ارائه شده در شرکت بر اساس نرخ‌نامه اتحادیه است. همچنین تمامی خدمات دارای فرمول محاسبه قیمت هستند که براساس نرخ اتحادیه و به شرح زیر است:
· محاسبه هزینه کارگر بر اساس تعداد نفرات
· تخمین هزینه حمل اسباب خاص با توجه به تعداد طبقات
· محاسبه دقیق میزان حمل و نقل طبق مسافت مبدا و مقصد
· اعلام هزینه تقریبی برای خدمات جانبی مانند بسته‌بندی و چیدمان وسایل
· ارائه قیمت لوازم بسته‌بندی مصرفی
در اتوبار مرکز تهران تمامی هزینه‌های دریافتی از مشتریان بر اساس خدمات درخواستی محاسبه شده و در همان ابتدا به وی اعلام می‌شود. به همین دلیل دیگر قیمت‌های غیرمنطقی شرکت‌های نامعتبر در پایان کار مشتری را غافل‌گیر نخواهند کرد. همچنین با وجود این شرایط حمل و نقل اثاثیه با هزینه به‌صرفه‌ای نیز به پایان می‌رسد. اگر هم مشتری نسبت به هزینه‌های محاسبه شده سوالی در ذهن داشت، می‌تواند با تیم پشتیبانی تماس بگیرد.

با خیال آسوده حمل وسایل خود را به ما بسپارید

برای بهترین بودن در باربری مرکز تهران سعی کردیم تا کامل‌ترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه کنیم. اگر شما هم در مناطق مرکزی تهران ساکن هستید و نیاز به چنین خدماتی دارید، بدون تردید با ما تماس بگیرید تا این خدمات ایده‌آل را در اختیارتان قرار دهیم. سپس منتظر باشید تا تیم مجرب اتوبار مرکز تهران به همراه ناوگان باری کامل تجربه جدیدی از باربری را برای شما رقم بزنند.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02191691106

تماس بگیرید (کلیک کنید)