• باربری غرب تهران

  • حمل بار و بسته بندی کاملا حرفه ای اثاثیه منزل و شرکت و جهیزیه و ... با نیروی آموزش دیده و کاملا حرفه ای

  • بیمه بار و حمل بار به صورت ضمانتی

  • دارای مجوز اتحادیه و دفتر رسمی

باربری غرب تهران

باربری غرب تهران؛ امکان یک جابجایی آسان و بدون دغدغه

اگر نگاهی به آمارها بیندازیم‌، متوجه خواهیم شد بخش زیادی از مردم مستاجر هستند. در واقع مردم واحدهای مسکونی یا اجاری را تا مدت مشخصی اجاره می‌کنند و پس از پایان مدت قرارداد جابجا می‌شوند. با توجه به سختی‌های فراوانی که در اسباب‌کشی وجود دارد، انجام آن توسط خود شخص کار بسیار سختی خواهد بود. این کار زمانی دشوارتر می‌شود که شما در مناطق غربی تهران زندگی کنید زیرا احتمالا وسایل شما باید از چند طبقه بالا و پایین برود. خوشبختانه باربری غرب تهران برای رفاه حال مردم این منطقه وارد عمل شده است و بهترین خدمات باربری تهران را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از اتوبار غرب تهران تمامی جابجایی‌های لازم را در مدت زمان کوتاهی به ثبت برسانید.

باربری شهر زیبا

حمل حرفه‌ای اثاثیه خانه با باربری غرب تهران

زمانی که وقت اثاث کشی در غرب تهران از راه می‌رسد، بسیاری از افراد دچار نگرانی‌های زیادی برای این کار می‌شوند. البته این نگرانی بی‌مورد هم نیست زیرا انجام تمامی کارهای اسباب‌کشی غرب تهران سختی‌های خاص خود را دارد. برای اینکه باربری به بهترین حالت ممکن انجام شود، نیروهای زبده و کاربلد شرکت باربری غرب تهران به خانه شما فرستاده می‌شوند و به سرعت کار خود را شروع می‌کنند. با توجه به اینکه این افراد آموزش‌های مختلفی را در زمینه حمل اثاثیه دیده‌اند، به تمامی کارها تسلط کامل دارند و نیازی به نگرانی شما در این بخش نخواهد بود.

مورد دیگری که باید به آن دقت کنید، استفاده از راننده‌های ماهر برای حمل بار است. تمامی راننده‌ها دارای مهارت بالایی در کار خود هستند و از همین رو بار شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد خواهند رساند. بار شما با بیشترین نظم ممکن در داخل ماشین چیده می‌شود تا در هنگام حرکت ماشین باربری اتفاقی برای آن رخ ندهد. برای اینکه احتمال شکستگی پایین‌تر بیاید، در داخل خودرو از پتو نیز به دلیل خاصیت ضربه‌گیری که دارد استفاده خواهد شد. کارکنان اتوبار غرب تهران نیز در هنگام حمل بار تمامی اصول ایمنی مهم و تاثیر‌گذار را رعایت می‌کنند تا مشکلاتی مانند آسیب دیدن وسایل‌ها باقی نماند. با توجه به حرفه‌ای بودن نیروها، تمامی موارد مربوط به حمل بار با بالاترین سرعت و کیفیت ممکن توسط باربری غرب تهران انجام خواهد شد.

اتوبار غرب تهران

خدمات بسته بندی در اتوبار غرب تهران

یکی از خدمات ویژه ای که در اتوبار غرب تهران به مشتریان ارائه می‌شود، بسته بندی اثاثیه است. در واقع شما می‌توانید تمامی کارهای مربوط به بسته بندی وسایل‌ها را به باربری غرب تهران بسپارید تا آن را با معیارهای درست و حرفه‌ای انجام دهد. قبل و بعد از اسباب کشی در غرب تهران، داشتن بسته‌بندی درست و حرفه‌ای اهمیت زیادی دارد. اگر نتوانید این کار را به درستی انجام دهید، بخش زیادی از وسایل شما در طول اسباب‌کشی در تهران دچار آسیب‌های جدی می‌شوند. در چنین وضعیتی دیگر نگرانی به درد شما نمی‌خورد چون خسارت‌های متعددی به شما وارد شده است.اتوبار تهران به عنوان مجری خدمات بسته بندی و ارسال بار تلاش می‌کند تا این خدمات را با بالاترین کیفیت ممکن به شما ارائه دهد.

در هنگام بسته‌بندی کالاها از کارتن‌های چند لایه محکم استفاده می شود. این کارتن‌ها دارای قدرت ضربه‌گیری خوبی هستند و مقاومت خوبی در برابر ارتعاشات و ضربه‌های محیطی دارند. معمولا کارتن‌های انتخاب شده برای اثاث کشی ۵ لایه هستند. برخی از کالاها مثل شیشه‌جات بسیار حساس می‌باشند و در بسته‌بندی آن‌ها از ضربه‌گیرهای حباب دار برای سالم نگهداشتن آن استفاده می‌کنند. با توجه به خدمات گسترده‌ای که در زمینه بسته‌بندی اثاثیه منزل وجود دارد،‌ شما هم می‌توانید از اتوبار غرب تهران برای آن کمک بگیرید.

باربری پونک

ارسال بار به شهرستان با باربری غرب تهران

یکی دیگر از خدماتی که در باربری غرب تهران دنبال می‌شود، ارسال بار به شهرستان‌های مختلف است. تعداد زیادی از ساکنان مناطق غرب تهران از نقاط مختلف کشور آمده‌اند و هر ساله بارهای زیادی را برای شهرستان ارسال می‌کنند. شرکت باربری غرب تهران خدمات ویژه خود برای ارسال بار به شهرستان را راه‌اندازی کرده و انتقال بار را با بیشترین سرعت ممکن انجام می‌دهد. انتقاب بار بین شهری قوانین و اصول خودش را دارد که اتوبار غرب تهران آن‌ها را رعایت می‌کند.
خوشبختانه تمامی بارهای شما دارای بارنامه معتبر خواهند بود پس خیالتان از بابت سالم رسیدن بار به مقص خود راحت باشد. همچنین در ارسال بار به شهرستان، با توجه به طولانی بدن راه‌، از بهترین ماشین‌ها برای اینکار استفاده می‌شود. مجهز بودن ناوگان حمل و نقل باعث می‌شود که ارسال بار بدون هیچ مشکلی انجام شود و مواردی همچون تصادف یا خرابی ماشین حمل بار به حداقل خود برسد. ماشین‌های انتقال بار به شهرستان مسقف و موکت کاری شده هستند تا اموال شما به خوبی در آن‌ها حفاظت شوند.

در این حالت بار شما از شر عوامل محیطی همچون باد و باران در امان خواهد بود و در نهایت سلامت به مقصد خود می‌رسد. انتخاب ماشین برای ارسال بار نیز با توجه به حجم بار شما صورت می‌گیرد. در صورتی که بار شما کم باشد، معمولا از نیسان برای حمل بار استفاده خواهد شد. در موارد دیگر به کار‌گیری خاور و کامیون بسیار مناسب است و بارهایی با حجم بالا باید با این وسایل نقلیه جابجا شوند. به طور قطع هر چقدر که ماشین نقلیه بزرگتری برای حمل بار انتخاب شود، هزینه ناشی از آن نیز بیشتر خواهد بود.

باربری شهران باربری چیتگر باربری گیشا باربری طرشت
باربری جنت آباد باربری تهرانسر باربری باغ فیض باربری شهرزیبا
باربری فردوس باربری صادقیه باربری شهرک اکباتان باربری سردار جنگل

خدمات باربری غرب تهران برای پایتخت‌نشینان

اتوبار غرب تهران خدمات گسترده‌ای را برای متقاضیان انجام می‌دهد که به همین علت رضایت افراد زیادی را در این زمینه به دست آورده است. باربری غرب تهران تمامی مشاوره‌های لازم برای انجام باربری را به شما خواهد داد تا با آگاهی کامل آن را انجام دهید. از آنجایی که جابجایی بار نیاز به انجام برخی از مقدمات دارد، استفاده از این راهنمایی‌ها می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند. برای اینکه بهتر با خدمات اتوبار غرب تهران آشنا شوید، بخش مهمی از آن‌ها را در ادامه بیان خواهیم کرد:
• استفاده از روش‌های استاندارد و جدید باربری توسط استادبار
• امکان حمل بار به نقاط مختلف کشور
• حمل‌ونقل بار درون شهری با استانداردهای روز دنیا
• بیمه شدن تمامی وسایل صدور بارنامه معتبر دولتی
• حمل تضمینی برای سالم رسیدن به مقصد
• پاسخگوی سریع و به موقع به نیازها و پیشنهادات مشتریان
همانطور که می‌بینید، خدمات ارائه شده در این بخش بسیار متنوع هستند و در همه آن‌ها رضایت مشتریان لحاظ شده است. هر روز برای انجام حمل اثاثیه روش‌های جدیدتری ایجاد می‌شود که میزان ایمنی کار را بالاتر می‌برد. خوشبختانه کارکنان باربری غرب تهران به این مهارت‌ها تسلط دارند و از بهترین ابزارهای ممکن برای حمل بار استفاده می‌کنند. نکته مهمی که باعث آسوده‌خاطر بودن شما می‌شود، بیمه بودن تمامی وسایل‌های شما است.

در واقع از زمانی که شما با حمل بار خود را به اتوبار غرب تهران می سپارید، تمامی اموال شما بیمه هستند و در صورت بروز خسارت می توانید هزینه مربوط به آن را به راحتی دریافت کنید. در صورتی که نظر یا پیشنهاد خاصی برای بهبود خدمات داشته باشید می توانید با کارشناسان باربری غرب تهران تماس بگیرید و موضوع را به اطلاع آن‌ها برسانید.

اسباب کشی غرب تهران

اتوبار غرب تهران چه مناطقی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟

باربری غرب تهران به دلیل حضور چند ساله خود در این منطقه، تمامی محله‌های غرب تهران را می‌شناسد و برای تمامی این قسمت‌ها خدمات خود را انجام خواهد داد. در حال حاضر مهم‌ترین مناطق تحت پوشش شامل پونک، شهران، جنت آباد، شهر زیبا، آریاشهر، طرشت، گیشا، اکباتان و چیتگر می‌شود. در واقع این محلات تحت پوشش کامل اتوبار غرب تهران هستند و انتقال بار برای آن‌ها با مناسب‌ترین قیمت ممکن اتفاق می‌افتد. نکته مهم این است که محدوده تحت پوشش فقط از نظر مبدا اهمیت دارد.

این بدان معناست که مبدا باید یکی از محلات گفته شده در غرب تهران باشد ولی برای مقصد می‌توان نقاط مختلف ایران را مشخص کرد. منطقه غرب تهران به دلیل دارای بودن اتوبان‌های عریض، امکان رفت‌و‌آمد آسان را فراهم کرده است که به همین علت امکان جابجایی سریع بار نیز فراهم خواهد بود. تیم حرفه ای باربری غرب تهران تمامی مقدمات لازم برای انتقال بار را فراهم می‌کند و این کار را با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد داد.

مزایای اسباب‌کشی با اتوبار غرب تهران

هیچ چیزی مانند جابه جایی اثاثیه در شهرهای بزرگ برای خانواده‌ها دردسرساز نیست. این کار سختی‌های خاص خود را دارد و به نوعی تمامی اعضای خانواده را درگیر خود خواهد کرد. با توجه به اینکه این کار نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد، بهتر است که آن را به اتوبار غرب تهران بسپارید تا کار شما در بالاترین کیفیت ممکن انجام شود. استفاده از این روش می تواند مزایای مختلفی برای شما داشته باشد که در ادامه به بررسی کامل آن‌ها خواهیم پرداخت.

بهره‌مندی از نیروهای حرفه‌ای و پاکدست

زمانی که شما می‌خواهید انتقال وسایل را انجام دهید،‌ بسیاری از وسایل ارزشمند شما در میان بار قرار گرفته است. از همین رو کسانی که برای انتقال بار می‌آیند باید به غیر از حرفه‌ای بودن در کار خود پاکدست نیز باشند. خوشبختانه تمامی کارکنان باربری غرب تهران علاوه بر رعایت اصول حرفه‌ای کاری، به اصول اخلاقی نیز پایبند هستند و تمامی تلاش خود را برای انجام خدمت صادقانه به کار می‌بندند. تمامی کارکنان از آزمون‌های متعدد عبور کرده‌اند و درستکار بودن آن‌ها اثبات شده است. با توجه به نکات گفته شده، بهتر است که شما هم برای جابجایی اثاثیه از خدمات باربری نهایت استفاده ممکن را ببرید.

شرکت حمل بار غرب تهران

کمک کردن برای چیدن وسایل در خانه جدید

یکی از مهم‌ترین خدماتی که اتوبار غرب تهران ارائه می‌دهد، کمک کردن برای چیدن وسایل است. معمولا زمانی که اسباب کشی به خانه جدید انجام می‌شود، شما بسیار خسته هستید و چینش دوباره وسایل نیز سختی زیادی دارد. از همین رو نیروهای شرکت باربری استاد بار به کمک شما می‌آیند و چینش وسایل جدید را با توجه به سلیقه شما انجام خواهند داد.

بهتر است که از قبل مکان‌های مورد نظر برای جاگذاری وسایل را مشخص کرده باشید تا نیروهای باربری غرب تهران معطل نشوند و بهترین خدمت ممکن را به شما ارائه دهند. همچنین بهتر است که قبل از رسیدن ماشین باربری خود در محل حضور داشته باشید تا فرایند تخلیه با سرعت بیشتری انجام شود. با توجه به ارائه این خدمت ویژه، استفاده از باربری غرب تهران یکی گزینه عالی برای شما به حساب می‌آید.

امکان صرفه‌جویی بیشتر در زمان و هزینه

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که اگر خودشان کار باربری را انجام دهند، هزینه تمام شده برای آن‌ها کمتر خواهد بود. در این حالت فرد به دلیل عدم آگاهی خود دچار مشکلات متعددی می‌شود. اگر شما خودتان این کار را انجام دهید، دیگر پوشش بیمه‌ای وجود ندارد که در صورت بروز حادثه بتوانید از آن استفاده کنید. بسیاری از افراد طی جابجایی به وسایل خود آسیب‌های جدی زده‌ و متضرر شده‌اند. در این حالت تمامی خسارت بر عهده خود شما خواهد بود و کسی این ضرر را برای شما جبران نخواهد کرد.
پس با توجه به نکات گفته شده، اگر ساکن غرب تهران هستید، استفاده از شرکت باربری و خدمات آن به صرفه‌تر است. نکته بعدی این است که با کمک گرفتن از باربری غرب تهران، در زمان خود نیز صرفه‌جویی زیادی خواهید کرد. باربری کار زمان‌بر و طاقت‌فرسایی است. شما می‌توانید این کار مهم و سخت را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید و خود به انجام سایر کارهایتان بپردازید. با توجه به اینکه آپارتمان‌نشینی در مناطق غرب تهران بسیار زیاد است، ما به عنوان باربری غرب تهران بهترین خدمات در زمینه باربری را برای مشتریان خود ارائه خواهیم داد.

باربری جنت آباد

ناوگان حمل‌ونقل به‌روز اتوبار غرب تهران

یکی دیگر از مزایای سپردن حمل اثاثیه منزل به باربری غرب تهران این است که از بهترین ناوگان حمل‌ونقل استفاده می‌کند. در واقع کیفیت خودروهایی که برای حمل بار انتخاب می‌شوند بسیار مهم است. برای اینکه بار به سلامت به مقصد خود برسد، باید تکان‌ها و لرزش‌های ماشین تا جای ممکن کم باشد. خوشبختانه سیستم تعلیق ماشین‌های اتوبار غرب تهران به صورت مرتب سرویس می‌شود تا لرزش اتاق به کمترین حد خود برسد.

همچنین سلامت موتور نیز هر چند وقت یکبار چک می‌شود که این مورد حتما قبل از ارسال بار برون شهری اتفاق می‌افتد. به دلیل تازگی ناوگان حمل‌ونقل، سرعت باربری نیز بسیار مناسب است و بار در کمترین زمان ممکن به مقصد خود خواهد رسید. در صورتی که نمی‌توانید انتقال بار را به صورت حرفه‌ای انجام دهید، حتما آن به تیم باربری غرب تهران بسپارید تا با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل حرفه‌ای خود، انتقال بار به نقاط مختلف کشور را انجام دهد و بار را به سلامت به مقصد خود برساند.
همچنین اگر از غرب تهران میخواهید به شهرستان اسباب کشی کنید از خدمات حمل بار از تهران به شهرستان استادبار استفاده کنید.

آیا تفاوت اتوبار و باربری را می‌دانید

بسیاری از افراد تفاوت بین اتوبار و باربری را نمی‌دانند. اتوبار به جابجایی بارهای مختلف با روش زمینی و توسط ماشین‌های حمل بار گفته می‌شود. در واقع در این روش حمل بار به صورت تخصصی توسط ناوگان حمل‌ونقل زمینی انجام می‌شود. این در حالی است که باربری یک معنای کلی‌تر را در برمی‌گیرد. در باربری روش‌های مختلفی همچون ریلی، دریایی و هوایی نیز برای حمل بار استفاده می‌شود که به همین علت دایره فعالیت آن گسترده‌تر است.
در واقع در باربری جابجایی بارها در حجم بزرگتری صورت می ‌گیرد و بیشتر شامل موارد تجاری و صنعتی می‌شود. در غرب تهران با توجه به فضایی که در آن وجود دارد، فقط امکان استفاده از اتوبار وجود خواهد داشت و نمی‌توان از سایر شیوه‌ها استفاده کرد. خوشبختانه اتوبار غرب تهران فعالیت خود را در مناطق مختلف غرب گسترش داده است و به همه آن‌ها در حال ارائه خدمت است.

باربری صادقیه

قوانین مهم در باربری غرب تهران

در هر مجموعه‌ای قوانین خاصی برای افراد وجود دارد که همه ملزم به رعایت آن‌ها هستند. این مورد در باربری غرب تهران نیز وجود دارد و نیروهای فعال در آن باید تابع قوانین موجود باشند. خوشبختانه تمامی این قوانین به گونه‌ای تعیین شده است که رضایت مشتریان را فراهم کند. اولین نکته این است که تمامی قیمت‌ها در باربری غرب تهران بر اساس تعرفه رسمی اتحادیه به شما اعلام می‌شود و پول اضافی از شما دریافت نمی‌شود.

شما فقط یکبار ملزم به پرداخت هزینه مصوب هستید و در هنگام انجام اسباب‌کشی قرار نیست که برای کسی کاری پول پرداخت کنید. باربری غرب تهران در صورت بروز آسیب در بار مسئولیت آن را برعهده خواهد گرفت و با استفاده از پوشش بیمه خسارت شما را پرداخت می‌کند. این ویژگی باعث شده است تا خیال شما از بابت سلامت بار خود راحت باشد. کارکنان این مجموعه از حرفه‌ای‌ترین نیروها هستند که به تمام اصول ایمنی در حین کار آشنا هستند.
از همین رو تمامی وسایل با دقت کامل بسته‌بندی شده و در داخل ماشین بارگیری خواهند شد. یکی دیگر از قوانینی که در اتوبار غرب تهران وجود دارد، حسن خلق کارکنان با مشتریان است. تمامی کارکنان در هنگام کار بهترین برخورد را با شما خواهند داشت و توصیه‌های شما در هنگام حمل بار را جدی می‌گیرند. با توجه به اینکه تعداد مستاجران در غرب تهران زیاد است، هر ساله به خدمات باربری نیاز پیدا می‌کنند. از همین رو این قوانین می‌تواند خیال آنان را از بابت یک اسباب‌کشی آسان و بدون دردسر راحت کند و نگرانی‌های معمول را از بین ببرد.

باربری اکباتان

عوامل موثر بر تعرفه باربری در غرب تهران

با توجه به توضیحاتی که تا به حال به شما داده شد، حتما به اهمیت ویژه انجام حمل بار توسط اتوبار غرب تهران پی برده‌اید. شما باید برای بهره‌مندی از خدمات تعرفه مورد نظر را پرداخت کنید. عوامل متعددی بر روی قیمت باربری غرب تهران تاثیرگذار هستند که هر کدام از آن‌ها باید به صورت مجزا بررسی شوند. هر شرکت باربری با توجه به تعرفه‌های مدنظر خود قیمت خاصی را پیشنهاد می‌دهد. در ادامه به بررسی عوامل موثر بر مقدار تعرفه باربری غرب تهران خواهیم پرداخت.

فاصله بین مبدا و مقصد

به طور قطع فاصله بین مبدا و مقصد به صورت مستقیم بر روی قیمت حمل بار در تهران تاثیر دارد. مبدا حرکت مناطق غربی تهران است ولی مقصد با توجه به درخواست مشتری تعیین می‌شود. هر چقدر که فاصله بین مبدا و مقصد بیشتر می‌شود، به همان نسبت هزینه اتوبار غرب تهران نیز افزایش پیدا می‌کند. معمولا باربری‌های درون‌شهری به همین دلیل هزینه کمتری برای شما دارند پس نگران قیمت‌ها نباشید. اکثر کسانی که در غرب تهران اسباب‌کشی می‌کنند در همین منطقه خانه بعدی را اجاره‌ کرده‌اند پس عامل فاصله تاثیر زیادی برر وی قیمت باربری غرب تهران نخواهد داشت.

باربری طرشت

حجم و وزن کالاها در اثاث کشی

هر چقدر که حجم کالاهای شما بیشتر باشد، زمان بیشتری برای بسته‌بندی و ارسال بار لازم است که به همین علت تعرفه آن نیز بیشتر خواهد شد. در واقع با زیاد بودن بار شما‌، نوع ماشین باربری نیز تغییر خواهد کرد و باید از ماشین‌هایی نظیر خاور و کامیون استفاده کنید. استفاده از ماشین‌های بزرگتر در اتوبار غرب تهران، هزینه بیشتری نیز دارد که باید اقدامات لازم برای پرداخت آن را در نظر بگیرید. در برخی از موارد بار به اندازه یک نیسان یا وانت است که در چنین وضعیتی قیمت آن نسبت به خاور یا کامیون کمتر خواهد بود.

نوع خدمات درخواستی از باربری غرب تهران

شما برای دریافت خدمات از باربری غرب تهران باید نوع آن را مشخص کنید که بر روی قیمت تاثیرگذارد است. در صورتی که شما از خدمت فول سرویس استفاده کنید، تمامی کارها شامل بسته‌بندی‌کردن وسایل، بارگیری در ماشین و تخلیه آن‌ها در محل جدید توسط باربری غرب تهران انجام می‌شود. خدمت فول سرویس هزینه بالاتری برای شما دارد ولی کار را برای شما بسیار آسان می‌کند.

اگر می‌خواهید که خدمات اتوبار غرب تهران ارزان‌تر برایتان تمام شود، بهتر است که ماشین یا کارگر را به صورت جداگانه درخواست دهید. در این حالت بخشی از کار را نیز باید خودتان انجام دهید. با توجه به اینکه در غرب تهران آپارتمان‌های چندین طبقه زیاد هستند، انجام حمل بار برای شما بسیار سخت بوده و بهتر است که از خدمت فول سرویس در این زمینه استفاده کنید.باربری استادبار بجز شعبه غرب دارای شعبه های فعال در دیگر مناطق تهران است.شعبه های باربری شمال تهران،باربری شرق تهران ، باربری مرکز تهران و همچنین باربری کرج است.

باربری شهران

با باربری غرب تهران آسان‌ترین حمل اثاثیه را تجربه کنید

با توجه به تعداد بالای مستاجران در این مناطق، هر ساله اسباب‌کشی‌های زیادی انجام می‌شود که باید بهترین خدمات برای این افراد در نظر گرفت شود. ما به عنوان اتوبار غرب تهران آمادگی داریم تا تمامی خدمات در این بخش را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم. شما می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید و پس از دریافت راهنمایی‌های مربوطه، سرویس مورد نظر خود را اعلام کنید. در حال حاضر انتقال بار از مناطق غربی شهر تهران به سایر نقاط تهران و همچنین کشور انجام می‌شود و در صورت نیاز می‌توانید انتقال بار را با سرعت و امنیت بالا انجام دهید.باربری تهران دارای مجوز از اتحادیه است.این مسئله را همیشه قبل از انجام باربری حتما چک کنید.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02191691106

تماس بگیرید (کلیک کنید)