• باربری شمال تهران

  • حمل بار و بسته بندی کاملا حرفه ای اثاثیه منزل و شرکت و جهیزیه و ... با نیروی آموزش دیده وکاملا حرفه ای

  • بیمه بار و حمل بار به صورت ضمانتی

  • دارای مجوز اتحادیه و دفتر رسمی

باربری شمال تهران

باربری شمال تهران

محدوده شمال تهران از مناطق تقریبا پرجمعیت تهران است.افراد این منطقه را هم برای سکونت و هم برای دفتر شرکت یا محل کار خود انتخاب میکنند. شاید دلیل آن لوکس بودن و موقعیتی است که شمال تهران دارد و افراد ترجیح می دهند محل سکونت و یا کارشان در این مناطق باشد. شمال تهران منطقه پر رفت و آمدی است که جا به جایی های زیادی هم در آن صورت می گیرد و افراد برای این جا به جایی ها قطعا به یک شرکت باربری مانند باربری شمال تهران نیاز دارند. باربری تهران مفتخر است که اعلام کند با عقبه ای چندین ساله و تجربه های بسیار در امر جا به جایی و حمل وسایل در محدوده شمال تهران خدمات خود را ارائه می دهد.
در سالیان خیلی دور باربری و جابه جایی از طریق حیوانات و چهارپایان و بعد ها گاری انجام می شده است. روز به روز با پیشرفت علم و اختراعات جدید و دانش روز روش های بهتر و سریعتری جایگزین شدند و به مرحله ای که امروزه هست رسیدیم.
شرکت های باربری زیادی در کشور مشغول به کار هستند اما اینکه آیا همه این اتوبار ها قابل اطمینان هستند و یا کیفیت خدمات قابل قبول و خوبی را ارائه می دهند و آیا کیفیت خدمات یکسانی ارائه می دهند ؟ خود جای سوال دارد زیرا خدمات اتوبار تهران به خصوص در تهران و شمال تهران شامل موارد مختلفی است که باربری شمال تهران مفتخر است که بگوید در تمام این سال های فعالیت،همواره رضایت مشتریان را داشته است. تجربه و تخصص در اتوبار شمال تهران جزو شاخصه هایی است  که در سرعت و تسهیل فرآیند اسباب کشی و حمل وسایل بسیار تاثیرگذار است. باربری شمال تهران در هر دو بخش اصلی اسباب کشی که شامل فرآیند بسته بندی لوازم و حمل و نقل اثاثیه و لوازم می شود می توانیم بگوییم بهترین خدمات را در سریعترین زمان به مشتریان عزیز ارائه می دهد.
اتوبار شمال تهران با تیمی از متخصصان و مشاوران ورانندگان متبحر تمامی مراحل اثاث کشی و حمل بار شمال تهران را با بالاترین کیفیت و دقت انجام می دهد. شما عزیزان در مناطق شمال تهران اعم از زعفرانیه، نیاوران، الهیه و … با خیال راحت می توانید اسباب کشی و حمل و نقل لوازم خود را به باربری شمال تهران بسپارید.

چرا اتوبار شمال تهران را انتخاب کنیم ؟

باربری شمال تهران با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی در حمل اثاثیه و اسباب کشی در شمال تهران توانسته رضایت بیش از ۹۰ درصد مشتریان اش را بدست آورد. اتوبار شمال تهران هر روزه و حتی در روزهای تعطیل به صورت بیست و چهار ساعته در شمال تهران آماده ارائه خدمات به ساکنین این مناطق می باشد. اتوبار شمال تهران اینجاست تا به بهترین صورت مراحل صفر تاصد اسباب کشی در شمال تهران را برای شما عزیزان انجام دهد. باربری شمال تهران با استفاده از تجربیات که در این سال ها داشته و با مدیریت صحیح همه مراحل اثاث کشی را به گونه ای انجام می دهد که شما هیچ گونه دغدغه ای برای آن نداشته باشید و با خیال راحت و ذهنی آسوده به مابقی کارهای خود مشغول شوید زیرا ما با کمک و همکاری بهترین و کار آزموده ترین نیروهای انسانی در سمت های مختلف کاری برای حمل بار و جا به جایی های شما این اطمینان را می دهیم که هیچ گونه از لوازم شما حتی کوچکترین آسیبی نخواهد دید. هدف ما جلب رضایت و لبخند شما بوده و هست ، همیشه سعی کرده ایم که با دقت و در سریعترین زمان ممکن اثاثیه و بارهای منزل شما را به مقصد مورد نظرتان حمل کنیم. به همین دلیل باربری شمال تهران همیشه بهترین انتخاب برای اسباب کشی های شما خواهد بود.
اتوبار شمال تهران

مراحل مختلف حمل بار و اسباب کشی در باربری شمال تهران 

زمانی که شما با باربری تهران تماس می گیرید یکی از چندین مشاور اتوبار شمال تهران که بیست و چهار ساعته مشغول ارائه مشاوره هستند با شما صحبت می کنند. ابتدا اطلاعات مورد نیاز از جمله اینکه مبدا و مقصد باربری کجاست ، تعداد طبقات مبدا مقصد چقدر است، میزان حجم لوازم و اثاثیه هایتان ، چه خدماتی نیاز دارید و سوالاتی از این قبیل از شما می پرند و اگر شما هم سوالی داشته باشد می پرسید و مشاورین با حوصله و صبر به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد. سپس بنا بر نیاز شما خدماتی که مناسب برای شرایط و لوازم شما باشد را به شما پیشنهاد می دهند. به دلیل اینکه پرسنل باربری شمال تهران از متخصص ترین ها هستند بهترین انتخاب هایی که می توانید داشته باشید را به شما می دهند و در تصمیم گیری به شما کمک می کنند. شرکت باربری شمال تهران پس از انجام مشاوره برای حمل بار قیمت و هزینه های باربری را به شما اعلام می کند، قیمت هایی که اعلام می شوند همگی قیمت های مصوب و تحت نظر اتحادیه می باشند. بعد از تایید شما و بستن قرار داد در روز ساعت تعیین شما کارگرهای مورد نظر برای شما فرستاده می شوند و این افراد که فرآیند حمل و جا به جایی توسط آن ها انجام خواهد شد جزو افرادی نیرومند، متخصص و با مهارت هستند و در امر اسباب کشی متخضص می باشند و پس از اتمام حمل و جابجایی فاکتور هزینه ها به شما عزیزان تقدیم خواهد شد.شعبه باربری شمال تهران شرکت استاد بار همواره سعی بر این دارد تا اسباب کشی آسان و مطمئن را برای شما مشتریان عزیز مناطق شمال تهران رقم بزند.
حمل بار در شمال تهران

اتوبار شمال تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟

-مشاوره تخصصی و ارائه بهترین انتخاب در حمل و نقل و اسباب کشی
بسته بندی اثاثیه منزل به روش های نوین اعم از بسته بندی به روش استرچ رپ و بسته بندی به سبک بابل رپ
-خدمات حمل بار و حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی درون شهر تهران و شمال تهران
-اعزام نیرو انسانی و کارگر مناسب با هر یک از خدمات خواسته شده مشتری
-امکان ارسال و سرویس دهی حمل بار با نیسان بار و وانت باربا توجه به شرایط و نیاز مشتری و صرفه جویی و کم تر کردن هزینه ها
-جابه جایی اثاثیه منزل و مبلمان
-جا به جایی و چیدمان جهزیه عروس
-جا به جایی و حمل کالاهای اداری تجاری پزشکی و صنعتی و ورزشی
-امکان انتخاب انواع کامیون های مسقف، وانت نیسان و مینی خاور توسط مشتری متناسب با میزان بار
-بیمه کردن وسایل و اثاثیه برای اطمینان بیشتر از سلامت با تا انتها مسیر به خواست مشتری
-ارائه تمامی خدمات به صورت بیست و چهار ساعته
– -چیدمان وسایل منزل بعد از انجام کار اسباب کشی
-امکان ارائه لوازم مورد نیاز برای بسته بندی صحیح
-انجام تمامی امور مربوط به  نصب وسایل االکتریکی همانند ، یخچال های ساید باید ساید و عادی ، نصب ظرف شویی و لباسشویی نصب پرده و نصب لوستر
اسباب کشی در شمال تهران به دلیل پر جمعیت بودن این محدوده و شلوغ بودن خیابان ها می تواند گزینه ی سختی برای این امر باشد اما در شرکت باربری شمال تهران با استخدام کردن نیرویی حرفه ای و با داشتن تجربه کافی و استفاده از راننده های ماهر و پر توان ما شما را برای اثاث کشی منزل در شمال تهران همراهی خواهیم کرد و بهترین خدمات را برای شما انجام خواهیم داد.اگر نیازمند آن هستد تا یک اتوبار حرفه ای این کار را انجام دهد با اتوبار شمال تهران تماس بگیرید.

 تعهد و مسئولیت های اتوبار شمال تهران

 

تعهد و مسئولیت ها ضمانت سلامت بار در طول جا به جایی و اسباب کشی
بهره گیری از روش ها و جدید ترین ایزار ها و ایمن سازی لوازم
بیست و چهار ساعته بودن و بدون تعطیلی
بالاترین سرعت و کیفیت
خدمات مناسب و منعطف با نیاز مشتریان
مشاوره و راهنمایی تخصصی در طول اسباب کشی

هزینه های باربری و حمل در باربری شمال تهران بار

همیشه افراد به دنبال راهی هستند که بهترین خدمات و کیفیت را با کم ترین هزینه ها داشته باشند. در حوزه حمل و باربری،اتحادیه حمل و نقل بار بر تمامی شرکت های باربری که عضو اتحادیه هستند نظارت دارند تا همه بر اساس قیمت های مصوب سال از مشتریان هزینه دریافت کنند. باربری شمال تهران هم عضو سازمان و اتحادیه باربری و حمل می باشد و علاوه بر این که هزینه ها بر اساس قیمت های مصوبه است بهترین کیفیت را در سریعترنین زمان ارائه می دهد و کیفیت خدمات همیشه برای ما اولویت دارد زیرا همه مشتریان ما شایسته بهترین خدمات هستند.
معمولاً هزینه های باربری شمال تهران بر اساس : حجم و نوع وسایل ، نوع ماشین و تعداد بارگیری ، لوازمی که برای بسته بندی مصرف می شود ، مکان بارگیری ، تعداد طبقات ساختمان و مسافت حمل و منطقه حمل ونقل و تعداد کارگر مورد نیاز در تهران مشخص و تعیین می شود.

بسته بندی اثاثیه در اتوبار شمال تهران

باربری شمال تهران شعبه های فعال اتوبار زعفرانیه،اتوبار پاسداران،اتوبار نیاوران،اتوبار محمودیه،اتوبار شریعتی و سایر مناطق خدمات بسته بندی تخصصی لوازم منزل و چیدمان اثاثیه را هم ارائه می دهد. در این اتوبار توسط نیروهای حرفه ای با رعایت اصول بسته بندی این کار انجام می شود. برخی از این اصول در زیر آورده ایم.
o جدا کردن وسایل و لوازم از همدیگر به طور مثال لوازم  بزرگ و سنگین از وسایل سبک و کم حجم
o دسته بندی و مشخص کردن وسایل مختلف مثلا لوازم خواب، فرش ها، پلاستیکی ها و …
o جدا کردن وسایل شکستنی از سایر لوازم و بسته بندی محکم و مطمئن آن ها
o پارچه پیچاندن همه وسایل برای جلوگیری از خط و خش و جلوگیری از ضربه و قر شدن
o استفاده از وسایل و ابزار نرم در بین ظروف و اشیای برای جلوگیری از وارد شدن ضربه
o نوشتن مشخصات لوازم روی آن با ماژیک به صورت واضح
o محکم کردن کارتن ها با چسب یا طناب و سیم
لوازم و ابزار مورد نیاز برای بسته بندی جعبه ها توسط کارگران اتوبار شمال تهران
o چسب پهن و باریک
o نوار و طناب محکم
o جعبه در اندازه و سایزهای مختلف
o جعبه های رگال دار مخصوص لباس
o ساک های زیپ دار برای حمل وسایل خواب و پوشاک
o نایلون های حباب دار و بی حباب ، نایلکس ، فوم و سایر ضربه گیرها
o استفاده از گاری و وسایل دستی چرخ دار برای حمل راحت تر اثاثیه بزرگ مانند گاوصندوق و یخچال
o استفاده از قرقره در بعضی موارد خاص
اثاث کشی شمال تهران

مشکلاتی که در اسباب کشی و حمل اثاثیه در شمال تهران ممکن است پیش بیاید.

هرمنطقه ای از تهران ویژگی های مختص به خودش را دارد. در محدوده شمال تهران خیابان ها بیش تر شامل رفت آمد های داخلی منطقه می شوند و اتوبان ها شلوغ تر هستند. در بعضی مناطق کوچه ها تنگ و باریک تر به نسبت دیگر مناطق تهران هست و همین موضوع ممکن است عبور کامیون و ماشین های باربری را کمی با کل مواجه کند.در شمال تهران دسترسی به مناطق شرقی تهران به دلیل وجود بزرگراه صدر بسیار راحت از سایر مناطق است.
در طول ساعت های میان روز به دلیل فاصله ای که مناطق شمالی تهران از مرکز شهر دارند بسیار خلوت تر هستند و ترافیک کمتری دارند.
در شمال تهران بعضی دسترسی ها صرفا یک طرفه است و دسترسی از این محلات به بزرگراه ها و خیابان های اصلی زمان بر است . در زمان اسباب کشی حتما این موضوع را با توجه به لوکیشن منطقه ای که در آن هستید و لوکیشن مقصدتون در نظر بگیرید.
با وجود موزه ها و کاخ ها و سفارت ها در خیابان هایی مانند نیاوران یا زعفرانیه و … در شمال تهران خیابان های نزدیک این مراکز در طول روز شلوغ تر هستند و ممکن است رفت و آمد شما را با تاخیر مواجه کنند.
مناطق در محدوده رودخانه ولنجک و یا توچال که دسترسی شان از طریق بزرگراه چمران است هم تحت پوشش باربری شمال تهران قرار می گیرند. در این محدوده در پیک شلوغی دچار ترافیک شدیدی می شود پس بهتر است اگر مبدا یا مقصد شما در این محدوده است در ساعاتی به جز پیک ترافیکی اسباب کشی و حمل لوازم را انجام دهید.
مناطقی از شمال تهران که دارای پارک و فرهنگسرا و یا خیابان های باریک هستند و عبور از آن ها مشکل است مثل کوچه های دربند و تجریش به یک راننده ماهر و کاربلد نیاز است تا به خوبی هم مهارت رانندگی داشته باشد و هم بتواند با استفاده از نرم افزار های مسیر یابی بهترین مسیر را پیدا کند. باربری شمال تهران با استفاده از این رانندگان ماهر و به روز در شمال شهر تهران در سریعترین زمان حمل بار و اثاثیه را به اتمام می رساند.
ممنوعیت تردد ماشین های سنگین (شامل کامیون) در تهران را باید تحت هر شرایطی در نظر داشته باشید.
در فصل های پاییز و زمستان به دلیل بارش برف و باران سنگین درشمال تهران اگر قصد جا به جایی در این زمان ها را دارید به این نکته حتما توجه کنید زیرا می تواند کار اسباب کشی شما را مختل کند و علاوه بر هزینه های بیشتری که ممکن است متحمل شوید، باعث تاخیر و گرفتن زمان زیادی از شما بشود.تمام این این کار ها را به اتوبار شمال تهران بسپارید و دیگر نگران هیج مشکلی نباشید.

باربری شمال تهران در چه مناطقی خدمات باربری خود را ارائه می دهد؟

محدوده شمال تهران شامل منطقه یک و برخی مناطق دو و سه تهران می باشد. باربری شمال تهران شرکت استادبار در تمامی محدوده شمال تهران خدمات خود را ارئه می دهد.باربری تجریش،باربری دربند،باربری الهیه، باربری آجودانیه،باربری زعفرانیه،باربری پاسداران،باربری دروس،باربری نیاوران و … .باربری استادبار باخدمات با کیفیت و بی شماری که ارائه می دهدانتخاب بسیاری از عزیزان در شمال تهران است. همچنین باربری شمال تهران با تنوع ماشین های حمل مثل خاور ، کامیون و نیسان و سایر خودروها این امکان را به شما می دهد تا متناسب با لوازم خود وسیله حمل مناسب انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی هایی که اتوبار شمال تهران به تمامی محدوده شمال تهران که تحت پوشش دارد ارائه میدهد.باربری صدر ،باربری چیذر،باربری کامرانیه،باربری اوین،باربری ولنجک، … می باشد.
اتوبار شمال می دهد سرعت عمل و برنامه ریزی آن است که باعث می شود همه مراحل اسباب کشی اصولی و روی نظم پیش برود.

محله های منطقه یک تهران

محله های شمال تهران که در منطقه ۱ قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد.
حمل اثاثیه شمال تهران

 باربری تجریش تهران 

تجریش محله ای قدیمی در تهران است که اسم قدیمی آن طجرشت بوده و امروزه به تجریش تغییر داده شده است. تجریش در منطقه یک تهران قرار دارد که این محله شامل بازار تجریش، پاساژ ارگ ، امام زاده صالح و … می باشد. این محله زیبا از شرق به قیطریه، از شمال به جعفرآباد، از غرب به الهیه و از جنوب به امانیه منتهی می‌شود. باربری شمال تهران در تمام محدوده تجریش آماده خدمت رسانی می باشد.

باربری نیاوران تهران 

محله نیاوران از محله های معروف و لوکس شمال تهران است و جزو مناطق اعیان نشین محسوب می شود. برای افراد ساکن در این محله سلامت وسایل و اثاثیه شان بر هر چیزی ارجحیت دارد و باربری شمال تهران این تضمین را به شما عزیزان می دهد که بدون هیچ گونه آسیب لوازم شما توسط نیروهای مجرب و با تجربه بسته بندی و جا به جا می شوند.
نیاوران محله‌ای بسیار خوش آب‌وهوا و بسیار خنک است و به دلیل اینکه نسبت به سایر نقاط شهر ارتفاع بیشتری دارد، سهم کمتری از آلودگی هوای تهران را به خود اختصاص داده است. به دلیل لوکس و باکلاس بودن این محله، افراد زیادی متقاضی سکونت در این منطقه هستند.

باربری کامرانیه تهران

قدمت محله کامرانیه به زمان قاجار تهران می رسد و در گذشته باغ های سرسبز بسیاری بوده که متعلق به کامران میرزا بوده است. نام کامرانیه برگرفته از نام این شاهزاده قاجاری می باشد. با گذشت زمان و افزایش ساخت و ساز ها و آپارتمان ها امروزه این محله بافت کاملا شهری پیدا کرده و ویلاها و برج های مختلف و بسیاری ساخته شده است. با استناد به تعریف شهرداری تهران محدوده منطقه کامرانیه به مناطق بین خیابان باهنر (نیاوران) و بزرگراه صدر و مناطق اطراف خیابان کامرانیه (شامل کامرانیه شمالی و کامرانیه جنوبی) می شود. باربری شمال تهران همه محدوده محله کامرانیه را تحت پوشش خود قرار می دهد.

باربری زعفرانیه تهران

زعفرانیه محله ای بسیار خوش آب وهوا است که چون کاخ سعد آباد در روزگاران قدیم در این محله به رنگ زرد زعفران بوده زغفرانیه نام گرفته است. محله زعفرانیه در شمال توچال در جنوب به محله تجریش و در غرب به ولنجک قرار گرفته است. بافت و ساختمان های زعفرانیه مخلوطی از بافت شهری مدرن و سنتی قدیمی و بومی است و جزو محله های گران تهران است.
از خیابان های معروف زعفرانیه به خیابان آصف، خیابان الف، خیابان ج، مقدس اردبیلی می توان نام برد و باربری شمال تهران در تمامی این محدوده ها خدمت رسانی می کند.

باربری فرمانیه تهران 

فرمانیه از محلات فوق العاده لوکس و مدرن تهران است که برج ها و پنت هاوس های بسیار شیکی هم دارد. برج آسمان فرمانیه دومین برج بلند مسکونی در تهران هست. خیابان اصلی فرمانیه از چهارراه فرمانیه و پاسداران شروع می شود و انتهای آن چهارراه کامرانیه اندرزگو است. برج ها و ساختمان های فرمانیه تهران از گران ترین ساختمان ها محسوب می شوند که هر کسی توانایی سکونت در این محله را ندارد.
از خیابان های اصلی و مهم فرمانیه به خیابان دیباجی شمالی، خیابان آذر مینا، خیابان عسگریان، خیابان مهمان دوست، خیابان سلمان پورظهیر، خیابان کوهستان هشتم و نارنجستان اشاره کرد.
در محلاتی همچون فرمانیه و نیاوران و … در جا به جایی وسایل و لوازم باید دقت و ظرافت ویژه ای به خرج داد زیرا اکثریت لوازم گران قیمت و عتیقه و یا مبلمان سنگین و قیمتی دارند که حتی یک آسیب کوچک باعث هزینه زیادی می شود. باربری شمال تهران در این مناطق با ارائه بسته بندی و جا به جای وی آی پی این مورد را برطرف کرده و این اطمینان را می دهد تا با خیال راحت و مطمئن باربری خود را به ما بسپارید.
باربری نیاوران

شعبه های فعال دیگر مناطق تهران

شرکت باربری تهران بجز شعبه اتوبار شمال تهران در دیگر مناطق تهران نیز شعبه های فعال دارد.باربری غرب تهران،باربری شرق تهران،باربری مرکز تهران و همچنین باربری کرج.برای سرعت در امر خدمت رسانی شبانه روزی به مشتریان عزیز فعال هستند.

باربری تهران توانسته با سابقه طولانی در کار حمل بار و جابجایی سابقه درخشانی در این زمینه داشته باشد.
۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02191691106

تماس بگیرید (کلیک کنید)